bij de arts geweest!

Hey dames,

Kom net bij de arts weg, zit nu ff bij mn ouders, het gesprek ging goed! ik had een vervanger en dat was echt een VET aardige vrouw. ze heeft me akkoord gegeven dat ik ziek ben ten gevolge van de zwangerschap en zei dat het nog maar 3 maandjes was tot mn verlof, hoef voor die tijd niet meer te komen. als ik zelf denk dat ik voor die tijd nog kan werken moet ik mezelf hersteldmelden en anders gaat het verlof gewoon in.

heb ff haarfijn uitgelegd hoe hoog de werkdruk is op het kcc, ze stond echt met der oren te klapperen dit had ze niet verwacht! dus toen begreep ze helemaal dat k het niet trok.

goed geen gestress meer dus het is akkoord! en nu ga ik lekker rusten, het was een lange wakkere nacht;)

xxx

Hey meid,

Zo zie je maar! Ze staan ook nog weleens aan de kant van de werknemer. En idd....je hebt weleens verteld hoe hoog die werkdruk is en ik vind het niet meer dan normaal dat je 'ziek' thuis blijft. Zal vast een hele opluchting voor je zijn geweest?

Jeetje, dat klinkt alweer snel hé? Over 3 maanden verlof....Wat gaat de tijd opeens hard. Dus ik neem aan dat je tot week 34 100% in de ziektewet zit en vanaf week 34 je verlof in gaat?

Nou, rust lekker uit want het wat een kort nachtje ;-)

Liefs Lynn.

ja tis echt een opluchting hoor! als ik soms die mensen aan de lijn hoorde zo van: ik ben maar 10 minuutjes bij de arts geweest en nu heeft ie mij hersteld gemeld maar k ben echt ziek!!! ik dacht dat zal mij toch niet gebeuren pff!

ja klinkt echt snel he! ja klopt ik ga dan met 34 weken met verlof en nu 100% ziektewet. als je in de ziektewet zit mag je ook niet meer kiezen of je 4 of 6 weken van te voren met verlof gaat, dan gaat het gewoon automatisch 6 weken van te voren in. maar dat wilde ik zowiezo al, zag mezelf echt niet zolang doorwerken :)

oja we moesten trouwens nog erg lachen, want ze vroeg hoe ik sliep. ik zo ehhh niet? haha elke nacht wakker kan niet goed liggen en 100x plassen. omg zegt ze ik schrijf gewoon letterlijk op 100x plassen whahahahaha

xxx

Meid wat fijn. Nu kun je gerust zijn en gewoon rustig aan doen. Geen gestress hierover.

Erg hè, dat niet slapen. Ik lig ook zo vaak wakker of wordt constant wakker.

Wat goed om te horen zeg! Je kan dat nu lekker loslaten en alleen nog maar aan jezelf en die kleine denken!
Goed uitrusten overdag, geen gekke dingen doen!
We kunnen snachts bijna wel een chat sessie houden, haha! Iedereen ligt zo'n beetje een halve nacht wakker! Denk eigenlijk ook niet dat dat gaat veranderen in de loop van de zwangerschap! Pff!
Gelukkig krijgen we er allemaal iets heel moois voor terug...(en dan bedoel ik niet nog meer slapeloze nachten hè, maar onze kleine kindjes!!)
Liefs Anneke

Meis, wat fijn om te lezen dat het goed verlopen is. Wat een opluchting hè? Nu lekker genieten en vannacht weer rustig proberen te slapen. Afgelopen nacht was het echt niks hè? Schrok me rot toen ik jouw topic op FB las.....hahaha!

Liefs,
Annet

Wat fijn dat je erkenning krijgt dat je ziek bent door je zwangerschap. hoop dat je door de rust, beter kunt genieten van de zwangerschap.
en idd het is erg druk op fb s'nachts.

liefs diaan

Terug
Bovenaan