bij de dokter geweest

A

Anoniem

Guest
bram is net bij de dokter geweest en heeft zijn neusamandelen ontstoken
hij heeft een amoxicilline kuurtje gekregen
als hij dit 2 a 3 x binnen 1 jaar heeft wordt hij doorgestuurd naar e kno-arts en   de huisarts denkt zelf dat volgend jaar zijn amandelen wel geknipt zullen worden  , ik hoop zo dat het kuurtje  goed aanslaat nu en dat hij weer lekker slaapt s'nachts want dat is echt een ramp nu(hij slaapt maar 5 uur)  overdag wil hij ook helemaal niet slapen en komt me continu achterna en pakt me ook continu bij de broek vast en is heel erg bang dat je weggaat want zodra je wegloopt begint hij al te huilen pfffffff
nou ja laten we het beste er maar van hopen

liefs ilona

Hoi Ilona,

Maaike heeft sinds gisterenochtend ook zo'n zelfde kuur gekregen omdat ze brochitis heeft. Wij hadden vanochtend al het idee dat de nacht beter is gegaan. Ze heeft nu nog maar een echte hoestbui gehad. Ik hoop dat het bij jullie ook zo snel helpt.

Voor het geval dat dat niet zo is heb ik van mijn zusje de tip gekregen om een doorgesneden ui op haar kamer te leggen. Ze was ook neusverkouden en vanochtend was haar neusje nog helemaal open dus dit lijkt echt te helpen. Ik weet natuurlijk niet of je dit al een keer hebt geprobeerd maar anders misschien een idee.

Groetjes
Inge

Vervelend zo'n ziek kindje, en ook zo;n operatie is geen feest. Maar als het nodig blijkt te zijn dan kan het volgens mij wel beter als ze klein zijn. Ik denk dat ik het al een keer gezegd heb, maar toen Marissa ziek was hebben we haar bed aan 1 kant hoger gezet door er blokken onder te zetten, vanaf dat moment slipe ze de hele nacht door.
Sterkte met je kleine handenbindertje

groetjes Linda

Hoi Ilona,

Wat vervelend voor je kindje! Ik hoop dat de kuur aanslaat en dat ie gauw weer beter is!

groetjes mirjam

Hallo,

ach, wat zielig voor je kindje!! Je voelt  je zooo machteloos hé?! En dan hangen ze de hele dag aan je broek... Vind ik een beetje frustrerend, maar goed... Je kindje wilt alleen maar dicht bij je zijn.
Ik hoop dat de kuur gauw aanslaat en dat jullie weer kunnen genieten van jullie nachtrust en een vrolijk en opgewekt kindje!

Liefs Debby.

hoi hoi,
wat sneu dat hij zo ziek is, ik hoop voor jullie dat die kuur snel helpt. Goed slapen maakt zoveel verschil!

Wat wij zelf bij Sarah altijd doen (zij is veel verkouden) is meteen het bedje bij het hoofdeind omhoog door blokjes eronder te zetten. Dan is de druk op de oren en neus minder, dat scheelt.
Verder smeren we luuf (een soort baby dampo) op haar rug en borst en we spuiten haar neusje in met zoutoplossing (met een spuitje en niet met een spray) en zuigen haar neus ook regelmatig leeg met zo'n neusjesreiniger. Onze kinderarts adviseerde ons om dat inspuiten de hele winter te doen om te voorkomen dat haar neus dichtgaat bij een verkoudheid. En dan ook 3x per dag. Ik moet eerlijk zeggen dat we het niet de hele koude periode doen, maar wel meteen als ze ook maar een beetje snottert.

Ook inderdaar een ui doorgesneden op een schoteltje naast haar bed, maar dat vind ik zelf erg stinken dus dat doe ik niet meteen.

Nou meid, tips genoeg hihi maar alles voor je kleine toch?
Sterkte!

Tamar & Sarah (16-07-2007)

Terug
Bovenaan