Bij de EHBO geweest

Gisteren waren we gaan winkelen voor schoentjes voor Evy. Bij de eerste winkel ging het al mis.
We hadden haar uit de buggy gehaald zodat ze even kon gaan staan zodat we de schoentjes goed aan konden doen, en hebben haar daarna gewoon laten kruipen. Ze wilde zich optrekken aan een plankje... greep mis... en pats, net verkeerd gevallen en was de huid boven haar ogen gescheurd. Flinke snee. Natuurlijk was het brullen. Maar omdat we rustig bleven was ze gelukkig zo getroost en weer helemaal zichzelf (aanwezig dus).
Toch maar even naar de EHBO gegaan, hebben ze de snee daar geplakt. We hebben haar met z'n drieën vast moeten houden. Heeft even gehuild, maar zodra ze klaar waren was het weer goed.
Hebben gewoon daarna verder kunnen winkelen en ze heeft nu dus toch haar eerste schoentjes.
Maar het was wel erg zielig voor haar. Ach ja, als ze op haar mama lijkt dan zitten we regelmatig op de EHBO. ;)

Ach t is zonde, t meisje. Wat goed van dr dat ze zo rustig bleef jij ook natuurlijk! Hoop dat ze er verder geen last van heeft en dat ze geen litteken krijgt. En zo wel dan kan ze als ze straks groot is zeggen dat ze die op de zelfde dag kreeg als dr 1ste schoenen haha. Nou beterschap met je meisje

Oh arm ding! vriendin van mij haar dochtertje is ook een x geplakt boven het oog was op de verwarming gevallen en daar zie je niks meer van.

Super dat jij zo rustig bleef...!

zielig hoor, maarja het hoord er helaas bij. alleen vervelend dat je dan net aan het shoppen bent als het gebeurd. geeft altijd zo`n gedoe.

maar het scheeld inderdaad dat je zo rustig bleef

Het gekke is namelijk dat ik degene ben die normaal in de stress schiet. Maar sinds Evy er is moet ik wel rustig blijven want anders schiet ik heel vaak in de stress, en ik heb gemerkt dat kinderen daar toch op reageren.

We konden na de EHBO wel naar huis gaan, maar ze had nergens meer last van en was weer hartstikke vrolijk. Als ze idd huilerig was dan waren we ook gewoon naar huis gegaan.

Terug
Bovenaan