Bij de gyn geweest (1e keer)

A

Anoniem

Guest

Heej meiden

(gelukkig doet het forum weer normaal!)

Nou we zijn bij de gyn geweest. Hier het 'verslag'

Hij heeft m'n temp-lijst bekeken en aan de hand daarvan en aan de hand van mijn verhaal dacht hij dat er in ieder geval wel een eisprong is. Hoef niet meer te tempen. Daar is hij zowieso niet echt een voorstander van. Hij wil dat ik nu ga bloed prikken om te kijken of er een eisprong geweest is.

Dat moet ik doen een week of 3 na de 1e dag van mijn menstruatie. Aan je bloed kunnen ze zien of er een eisprong is geweest (iets met progesteron dacht ik).

Mijn man moet zijn zaad wegbrengen voor onderzoek.

De gyn heeft bij mij een uitstrijkje gedaan (viel alles mee!).

In maart kunnen we komen voor de uitslagen.

Liefs Bloempje

wij zijn ook bij de gyn geweest alvoor de 2de keer.Bij mij ook alles onderzocht,eisprong was goed,baarmoeder ook goed.Ja en dan gaan ze bij je man kijken,nou dan wordt er een   zaadonderzoek gedaan,ook bloed geprikt en
Kregen per brief bericht dat we weer moesten komen bij de gyn over 2 dagen al.toen voelde ik al dat er wat mis was,want we hadden afgesporken dat ze zou bellen als de uitlsag er was.Juliie voelden de bui misschien al wel hangen,gister zijn we geweest en wat blijkt.het zaad van mijn man is helemaal dood.Niks meer aan te doen.De enige manier om nu kindreen te krijgen is via kid.Kunstmatige inseminatie via donor sperma.
Kan je vertellen dat de klap hard aankwam,dus ik wil voorloopigeven niet meer op delijst,moet eerst dit even verwerken,maar wilde toch mijn verhaal even kwijt.Dat na anderhalf jaar hoop toch wel in een seconde je wereld in elkaar stort. Groet een verdrietige gea

hee bloempje,

wat spannend allemaal zeg....lijkt me een heel dubbel gevoel, aan de ene kant gebeurd er nu tenminste iets, maar aan de andere kant is het natuurlijk heel moeilijk dat het nodig is....veel succes en ik hoop dat binnenkort helemaal geen onderzoeken meer nodig zijn

hou je ons op de hoogte?

hoi gp,

jeetje wat verschrikkelijk nieuws....dat is het ergste scenario wat je je kan bedenken...hopenlijk vinden jullie steun aan elkaar en mensen om jullie heen!

veel sterkte

liefs leetje 1981

Tjee Gea,

dat zijn dus dingen die niemand te horen wil krijgen.

Wat zullen jullie het moeilijk hebben nu... ik leef mee hoor!

Zo'n bericht moet je verwerken en daar wil ik je veel sterkte mee wensen!

Liefs van Bloempje

Terug
Bovenaan