Bij de Gyn geweest.

A

Anoniem

Guest
Nou vandaag dus voor de 2e keer bij de Gyn geweest.
En wederom geen actieve folikels.
Zoals het er nu uitzag heb ik voorlopig nog geen eisprong terwijl ik nu al op dag 24 zit!!
*zucht*

En nog niet alle bloeduitslagen waren er.
Er was in ieder geval iets niet goed met mijn schildklier, dit kon toeval zijn dus moest vandaag weer bloed laten prikken en kijken of het dan nog steeds niet goed is.

Mijn LH gehalte was ook veel te hoog waardoor je dus ook geen eisprong krijgt....

en de rest van de uitslagen krijg ik over 3 weken.....nog ff afwachten dus....

voorlopig geen baby voor mij dus

Maarrrr gister wel 2 keer goed nieuws gehad!!!

Ik ben geslaagd voor mijn opleiding!!!!  en..

We hebben een nieuwbouw eensgezinswoning toegewezen gekregen
Dus we gaan lekker verhuizen van een gehorig flatje naar een mooie nieuwe eensgezinswoning!!!

dus daar zijn we voorlopig wel ff zoet mee....

nou ik hou jullie op de hoogte,

liefs Bri

Jeemig Bri, dat eerste is allemaal niet zo best.
Dacht trouwens dat je veel LH in je bloed moest hebben om een eisprong te krijgen.

Nouja, nog maar even die andere testen afwachten dus. Balen meis....

En gefeliciteerd met het slagen van je opleiding! Toppie meid. Wat voor opleiding is het?
En gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Lijkt me heerlijk een nieuwbouwhuis. Zodat je niet eerst 15 lagen verf van de kozijnen hoeft te krabben.
Wanneer krijgen jullie de sleutel??

Liefs,

TeHa

Hoi Bri,

wat klote zeg. Maar daar zijn  medicijnen voor toch om een eisprong op te wekken en dat LH-gehalte wat naar beneden te brengen... Niet opgeven hoor....ook jullie kleintje komt er echt.

een van Harte gefeliciteerd met je slagen en jullie huis. Ik en mijn vriend hebben ook een nieuwbouw huis gekocht en dat houd je zeker in het begin lekker bezig hoor. Heel erg leuk om je huis van de grond af aan gebouwd te zien worden. Hopelijk kun je daar een beetje van genieten.

Veel liefs en sterkte,
Danielle

Hoi Bri

Balen zeg, maar gelukkig weet je nu wel waar je aan toe bent en kan je er wellicht medicijnen voor krijgen.

Verder van harte gefeliciteerd met je slagen en natuurlijk met jullie nieuwe huisje.
Is het huis al klaar of moeten ze nog beginnen met bouwen?

Liefs Anke

haai meissie,

dit is niet het nieuws waar ik op hoopte...hoe voel je je eronder?
wel vertrouwen blijven houden hoor!je hebt tenslotte al een kindje gerkegen dus dat lukt echt wel een tweede keer!
meid ik duim voor je dat het allemaal mee valt...gister heb ik je al gefeliciteerd met opleiding en huis wel fijn dat je een beetje afleiding hebt denk ik

misschien spreek ik je straks nog op de chat en anders succes morgen in het ziekenhuis met jen haar amandeltjes

liefs leetje 1981

hoi hoi

nou inderdaad dit is niet het nieuws waar we op hoopten, maar probeer positief te blijven... je bent al eens zwanger geweest en heb nu en heel mooi meisje rondlopen, dus je kunt zwanger worden en wie weet krijg je er iets voor , wat meteen helpt en dat je dan "boem"in een keer zwanger bent en wij jaloers op je zijn..

voor de rest wil ik je een knuffel geven dus daarom :

liefs tobi

Hai,

Ik las je berichtje en loop net als jij ook net bij de gyn. Ik snap ook niet waarom die uitslagen soms zo lang moeten duren....

Maar de moed niet opgeven hoor het komt vast helemaal goed. En voor het opwekken van een eisprong (of om precies te zijn voor de eirijping) heb je clomid dus oplossingen zat! Ik zal voor je duimen!

Groetje Bloempje

Hoi Bri

Heb je natuurlijk allang gesproken dus doe het ook nog even zo

Voor je diploma:

En voor je volgende bezoekje aan de gyn:

Nou, nog eentje dan........

Liefs Annet

Terug
Bovenaan