bij de gyn geweest

ik ben dus vanmorgen bij de gyn geweest, en ze herkende ons nog. Ze vond dion prachtig en we hebben dus bij haar een bestelling geplaatst voor nog zo'n super kind hahaha
Ze nam ons gelijk serieus en deed niet moeilijk. Ik moest gelijk bloed prikken voor mijn hormonen en moet volgende week donderdag weer terug dan gaan ze kijken hoe ver mijn eitjes gerijpt zijn. Ook moet arnold gelijk zijn bijdrage leveren en wordt dat van hem ook gelijk weer onderzocht. Dan moeten we nog een samen levings test doen en dan zijn alle bazis dingen weer gecheckt.
Hopelijk doen ze die samenlevingstest gelijk naar het weekend, we moeten dan toch al aan de bak omdat dat dag 14 is dan zijn we er maar klaar mee.
Voorlopig gaat het dus goed maar ik heb geen idee wanneer we Echt gaan beginnen?? eerst dit maar weer eens................. wordt vervolgd

Succes hoor hopelijk is die test idd na het weekend wel zo handig als je ook moet klussen toch!
Veel goeds toegewenst.

xxx nice

ps:wat een mooie naam van jullie zoontje dion ;-)

dit is echt erg zeg, Ik moet donderdag voor het eerst een fm doen en mijn man moet vrijdag 5 dec zaad inleveren voor onderzoek en ik kan er nu al tegen op zien en dit is nog maar het begin!!!!!!!!
We weten natuurlijk al wat ons allemaal weer te wachten staat vandaar missien wel nu al de spanning hopelijk krijg ik het een beetje onder controle, het leven thuis draaid gewoon door en ik wil niet een gestreste mama worden voor mijn dochter.
PPPPPPPPPPPFFFFFFFFFFFFF
oho ik moet echt stoppen met klagen als ik al jullie verhalen hoor, ik heb teminste al 1 kindje.

;succes in iedergebal allemaal

he hoi

ik snap je wel hoor meid ook best weer spannend allemaal allemaal weer opnieuw meemaken blijschap telleurstellingen etc ik snap je wel.
Ik moet zelf ook a.s donderdag naar het ziekenhui dus ik snap een beetje hoe je je voelt.
succes..

groetjes nice

vandaag weer bij de gyn geweest en ik heb gewoon eitjes nu is hij 14 mm ze denken dat het van het weekend moet gebeuren en we moeten morgen klussen en zaterdag terug komen voor een nieuwe fm en een samen leings test. Tot nu toe heeft de gyn de vaart er in gelukkig

Terug
Bovenaan