bij de gyn. geweest

hey meiden,

nou ben vanmiddag weer bij de gyn. geweest.....

weer een inwendig onderzoek om te kijken of baarmoeder al open is gegaan..(niet dus) en een inwendige echo om te zien of er toch niet iets is gaan kloppen of gaan groeien....ook niet dus....

heb medicatie meegekregen waar ik vanaaf mee moet beginnen om de miskraam op te wekken....manlief moet de hele week vrij nemen om voor Yoëll te kunnen zorgen omdat het bloedverlies toch best heftig kan worden en gepaard kan gaan met pijn.....
Ik zie er ontzettend tegen op maar ben ook blij als alles achter de rug is hoor.....vooral dat die hormonen m`n lichaam nu wel uit mogen...pffff wat een ellende....

en ondanks alles heb ik ook nog eczeem klachten erbij gekregen vanonder dus daar ook creme etc voor gekregen....had de laatste tijd nl ontzettende jeuk...en dit komt doordat de flora in de vagina veranderd is door zwangerschap etc....nou ik had er nog nooit van gehoord maar ben blij dat ze me kunnen helpen....

Hopelijk komen we nu in rustiger vaarwater en kan ik zelf weer een beetje gaan bijtanken....daar ben ik nu weleens aan toe....

Dus deze week zal ik niet zow veel aanwezig zijn of het moet me al errug mee gaan vallen....(wat ik natuurlijk wel hoop)

Liefs Denise

Je bent hier komende week juist erg veel te vinden!
Manlief zorgt voor Yoëll, en waar kan jij dan beter uitrusten als achter de pc!!
Hahah
Nee hoor, neem er ff de rust voor, zien je later wel weer verschijnen.
Sterkte!
Liesf NElleke

Hoi Denise,

Heel veel sterkte de komende dagen en je man is een toppertje! Doe rustig aan, nu even alleen aan jezelf denken.

We zullen aan je denken.

Liefs Nanda

Nou meid, ik hoop dat het je mee gaat vallen. Neem rustig de tijd en als je even je hart wilt luchten dan kan dat natuurlijk altijd....
Heel veel sterkte de komende dagen en laat je maar flink in de watten leggen..

Knuffel Jolanda, Jorick en Milan

Ha meid..

Laat het maar allemaal over je heen komen Denise,..
Het is allemaal niet niks en je kunt er zelf ook helemaal niks aan doen..
Doe zo ver het gaat je ding, of ga lekker in je bedje liggen met een goed boek,.. gewoon tijd voor jezelf,.. het gaat nu immers om jezelf,..

Sterkte komende week..
(Je weet me te vinden mocht het nodig zijn,.. ik heb ook vrij  )

Liefs,

Esmé

Terug
Bovenaan