Bij de gyn geweest!!

A

Anoniem

Guest
Hey Meiden..

Nou gisteren gebeld met de verloskundige door mijn extreme buik pijn..
Vanmorgen kon ik al terecht bij ge Gyn voor een echo omdat ze mijn buik wel erg dik vonden ze wilde weten hoe groot het kindje was.
Bleek dat ik veel te veel vruchtwater heb ( wist niet dat dat verkeerd was )
Kreeg meteen een CTG wat gelukkig er erg goed uit zag.
Nu denken ze dat ik misschien zwanger suiker heb dus meteen weer bloed prikken  krijgen volgende week de uitslag..
( ik eis me dood ) De pijn in mijn onderbuik kunnen ze nog niet verklaren dus misschien zijn het voor weeen.. Wat ik zelf nu ook denk.
Ben wel heel blij dat het goed gaat met ons kleine meisje..
Het is weer afwachten ( we blijven met ze allen maar wachten he?? )
Succes voor de meiden die bijna moeten bevallen ik wens jullie veel sterkte en veel geluk natuurlijk...!!

Liefs Cindy 37 weken.

Ik hoop voor je dat het allemaal meevalt en dat je de laatste weken nog gewoon goed doorkomt. Ik wist ook niet dat teveel vruchtwater ook niet goed was. Ik heb zelf weer erg weinig vruchtwater, misschien kunnen we een beetje delen :)
Succes verder

37 weken en 5 dagen

over dat vruchtwater he
dat neem ik maar met een korreltje zout ze meten het met een echo
bij de ene gyn vruchtwater zat een week later meet een ander toen was het iets te weining
na week was het normaal
ze kijken      met   de echo op je buik maar kijken ze aan de zijkant waar het ruggetje ligt vinden ze niets en op een andere plek vinden sommige ineens een hele plons volgens mij is de een handiger in dan de ander
de vk zei het voelt normaal en zeker niet wening dus daar hou ik het nou maar op
succes gr marina 39 w

Terug
Bovenaan