bij de gyn geweest

We zijn net terug uit het ziekenhuis,
voor de uitslagen van bloed,HSG, en zaad.
Alles goed! Bloed en baarmoeder goed,superzaad.(volgens de gyn)
Nu moeten we het eerst zelf proberen,voordat we weer terug mogen.Na de zomer moeten we weer een afspraak maken,als ik dan nog niet zwanger ben. Als ik wel zwanger zou raken,mag ik bij 3 weken overtijd al bellen voor een echo.
De gyn vertelde dat je verhoogde kans hebt om zwanger te raken tot 6 maanden na de HSG. Afwachten dus en goed ons best doen.

Hij vertelde ook dat IUI de volgende stap zou zijn,dat doen ze in ons eigen ziekenhuis.Voor ivf zouden we naar Utrecht moeten.

Ik ben blij dat dit achter de rug is.
Het zou dus spontaan moeten kunnen lukken.
We wachten het dus maar af.
voor allemaal veel succes
groetjes Fleur

Hoi Fleur,

Klinkt goed allemaal. Je klinkt opgelucht, ben je dat ook? Hoop idd voor je dat het binnen de aankomende 6 maanden gaat lukken. Zet 'm op allebei ;-) en hou ons op de hoogte.

x Ano

Hoi Ano
Ik ben idd ook opgelucht dat er niets vervelends uit is gekomen.
Op de een of andere manier heb ik goede hoop dat het gaat lukken (misschien omdat de gyn ook zo positief was vanochtend).
Deze week verwacht ik mijn eisprong,
dus...
ik hou jullie zeker op de hoogte
groetjes Fleur

Hey Fleur, fijn om te horen en keep the spirit in life - kan alleen maar zijn vruchten afwerpen;-).

Bij ons is het hezelfde gegaan - alleen was het zaad van mijn vriend redelijk. Na een hoop wikken en wegen heb ik toch 11 juni een afspraak staan bij de gyn - ik verwacht dat ze IUI voor gaan stellen.....

Liefs Moeska

Hoi Fleur,

Wat fijn voor jullie dat alles in orde is. Ik hoop dat je niet terug zult hoeven naar de gyn. Alhoewel voor een echo omdat je zwanger bent zou leuk zijn!
Veel succes.
Gr Summertime

Terug
Bovenaan