Bij de gyn geweest

A

Anoniem

Guest
Zo ik ben bij de gyn geweest.
We hebben de uitslagen binnen en er is ons verteld hoe het nu verder gaat.
Mijn vriend mag nog een keer zijn zaad inleveren en als dit nog niet zo best is Gaat hij door naar de uroloog.
Ik moet wachten tot ik ongesteld ben, wordt ik dat niet even testen is deze positief mag ik langskomen voor bloedprikken. Wordt ik ongesteld, moet ik naar het ziekenhuis om een afspraak te maken voor een kijkoperatie. Ik heb 5 jaar geleden chlamydia gehad en ze willen dan kijken of ik verklevingen heb e er wordt een vloeistof ingespoten zodat ze kunnen zien of mijn eileiders open zijn.
De gyn was gelijk heel duidelijk, zitten mijn eileiders dicht en kan hij ze niet open maken, mogen we gelijk door voor IVF, wij hebben dus een gyn die overal heel snel mee is.

Nu dus afwachten, misschien ga ik straks nog testen en anders het weekend

Liefs

Hai cloewja,

Wat goed dat je gyn zo snel is! Fijn! Wel heel spannend dat je nog niet ongesteld bent, ik ben wel heel benieuwd of je zwanger bent en hopelijk is de hele mm niet meer nodig!

Sterkte! Liefs Lynn.

Hoi Cloewja,

Wat fijn dat jullie nu weten wat er gaat gebeuren. Ik lig nu bij te komen vd kijkoperatie en het is mij meegevallen. Alles zag er goed uit zelf na een chlamydia waar ik niks van wist. Hoop dat het bij jullie niet nodig is en je gewoon een knal positieve test hebt!

Succes meid!

Spannend, ik hoop dat t snel mag lukken voor jullie. De ingreep waar jij t over hebt is denk ik de hsg / baarmoederfoto. Is geen feestje maar is te doen ennn t verhoogt je kansen! Ik was daarna meteen zwanger.. Duim voor je!

Zo, ook een gyn die van aanpakken weet!
En heel duidelijk en eerlijk naar jullie toe!

Daar heb je wat aan, maar hopelijk word je gewoon niet ongi......dat zou natuurlijk het gaafste zijn!

liefs

Hoop natuurlijk ook dat je nu al zwanger bent, maar ook ik was 4 rondes na HSG zwanger.
Wie weet...
Wenser

Terug
Bovenaan