bij de gyn geweest

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik ben vanmorgen bij de gyn geweest
hij heeft een echo gemaakt er was wel een ei rijping te zien in mijn eierstokken maar geen eisprong te bekennen nu heb ik voor 10 dagen provera gekregen als het goed is krijg ik dan de rode duivels op bezoek dan op de 3de dag van de cyclus starten met clomid dan bellen naar het ziekenhuis voor over 11 dagen een echo als er geen rode duivels komen dan starten met clomid naar 7 dagen dan ook bellen naar het ziekenhuis en dan over een week een echo dus ook hier blijft het allemaal nog spannend het zaad van mijn vriend was ook niet helemaal goed te veel trage zaadcellen die moet begin mei weer zijn zaad inleveren hopen dat het dan beter is

Veel liefs Diana

Hoi hoi

Je hebt precies hetzelfde als ik! Ik ben alleen niet ongi geworden door de Provera....en krijg morgen een echo om te kijken waarom ik niet ongi ben geworden. Maar jij mag wel gewoon beginnen met Clomid als je ongi uitblijft? Ik hoop dat ik dat morgen ook te horen krijg! (ik ben ook naar huis gestuurd met een kuur Provera en Clomid)

Nou meid, gaat er in iedergeval iets gebeuren!
Maar het zaad van je lief is wel goed genoeg anders ga je toch niet aan de Clomid? Of is het bij jullie en en? Bij jou niet helemaal in orde en bij je lief niet?
Sorry, ik heb het anders niet helemaal meegekregen.

Liefs

Hoi Mascha,

Bij mij hebben ze ook bloet dan is ed geprikt om te kijken of mijn hormonen allemaal in orde zou zijn daar is inmiddels ook al 2x op geprikt en bij mij was dat verder allemaal goed ik dus wel een ei rijping maar geen eisprong ik ben inmiddels al geen halfjaar ongesteld geweest dit is mijn 2de provera kuur op de eerste ook geen rode duivels gehad dus nu maar hopen dat er wel rode duivels gaan komen bij mijn vried is zijn zaad gestest daar uit blijkt dat hij te veel traag werkende zaadcellen heeft..... nu moet hij begin mei weer opnieuw zijn zaad inleveren om te kijken hoe het dan is... ik mag inderdaad gaan starten met clomid als er op de provera geen rode duivels komen.

Ik hoop ook voor jou dat je met clomid mag gaan starten

Liefs Diana

Hoi Diana

Ik had het zelfde alleen zonder provera had wel comid en pregnyl maar ik spuit die zelf in me buik links of recht en dat hielp bij mij mijn vriend ze zaad was ook niet goed en na 5x is het nu supper ben nu na 5x iui zwanger dus blijf posetief ,,,
Meid komt goed en heel veel suc6

Knuff Marie

Terug
Bovenaan