bij de gyn geweest

A

Anoniem

Guest
Dinsdag bij de gyn geweest. Ik had met de assistent gebeld voor de uitslagen van de onderzoeken gelukkig is dat allemaal goed, toen vroeg wat wij nou verder willen, dus ik zei tegen haar dat ik na ons vorige afspraak nog 2 mk's heb gehad, dus toch maar een afspraak gemaakt. Komen we bij de gyn vraagt ze wat we kwamen doen, heb toen hetzelfde vertelt als tegen de assistent over die mk's, toen vroeg ze of ik ook een positief zwangerschapstest heb gehad, niet dus... toen begon ze in twijfel te trekken of ik überhaubt wel zwanger was geweest, ik zei toen tegen haar dat ik toch zeker wel weet wat ik voel meemaak en verloren ben!!!! Jah, zegt ze, maar dat kan van alles zijn. Ik kon haar wel slaan en wou graag tegen haar gaan schreeuwen, maar om mijn tranen die uit mijn ogen rolden heb ik me ingehouden, toen ze op dat moment een vraag stelde kon ik die dus niet gelijk beantwoorden, en vroeg ze me waarom ik geen antwoord gaf.... ik kon haar wel wat aan doen!!! En ben nog net niet tegen haar gaan schreeuwen, maar denk dat ik wel duidelijk te horen was in de wachtkamer. Maar goed, toen ik alles een klein beetje verwerkt had, begreep ik dat ze dat zei om te kunnen beslissen wat nu te doen. Nu krijgen we dus allerlei onderzoeken. Ik word helemaal onderzocht en mijn man moet zaad inleveren ben benieuwd of hier iets uitkomt en of er dan iets aan valt te doen....

liefs Lisette

PS. bedankt voor het lezen van enorme verhaal :)

Lisette,
ik snap dat je haar dan wel wat aan kunt doen! Wat was dat een vervelende situatie voor jullie.

Wel goed dat er nu een stap vooruitgang in zit en dat er onderzoeken beginnen.
Succes ermee.

liefs,
heleen

P.S. was geen enorn verhaal hoor

Hoi Lisette,

Wat goed dat jullie naar de gyn zijn gegaan. Zijn jullie al lang bezig om zwanger te worden? Wat ik even niet begrijp...... Wel zwanger geweest en geen positieve test???

Fijn dat jullie nu allerlei onderzoeken krijgen en er daarna een plan gemaakt kan worden.
Hopelijk is alles goed en ben je snel zwanger en verloopt deze zwangerschap wel goed.

Groetjes

Terug
Bovenaan