Bij de gyn geweest

A

Anoniem

Guest
Vanmorgen bij de gyn geweest.
Van man lief was gelukkig alles goed.
Bij mij was het ook goed alleen was ze vergeten aan te kruisen bij de bloed test voor de eisprong dus moet opnieuw laten prikken op dag 21 van de cyclus. En woensdag mag ik voor het röntgen onderzoek. Hoop dat ik niet al te veel last ervan heb.

Hoi Rosita,

Volgens mij zitten we in hetzelfde traject. Alleen ben ik (nog steeds) in afwachting van mijn menstruatie.
Wel spannend allemaal he!
Vooral dat röntgenonderzoek, daar kijk ik dan wel een beetje tegenop. Duurt nog geen kwartier blijkbaar, maar de een zegt dat het pijnlijk is, terwijl de ander het wel mee vind vallen. En dan wordt het zaad van mijn man ook getest.
Hoe lang zijn jullie al bezig?
Heel veel succes!

Liefs Suus

Dat jullie gelijk al een hsg krijgen. Wij moesten eerst een tijdje met hormonen proberen.

@supertje Jah dat had ik ook verwacht, misschien omdat de bloedwaardes wel goed zijn? Geen idee..of kijken of het na de eerste zwangerschap nog wel goed doorloopt? Maar zonder hormonen lijkt me wel fijner.

Ik heb pcos. Misschien dat ik daarom eerst met hormonen moest proberen en ieder ziekenhuis werkt weer anders.

Hoi mamasuus82

Ik vind het wel spannend wat me te wachten staat. Heb een beetje zitten lezen op het internet maar bij ieder is het verschillend. Wij hebben al een dochter van 2,5 en zijn nu 1 jaar en 1 maand bezig voor de tweede.
Mag jij binnenkort ook een hsg of weet je dat nog niet?

Hey supertje

In mijn bloed was te zien dat de hormoonwaardens goed waren en de schildklier dus hebben hormen slinken denk ook weinig zin.En inderdaad elk ziekenhuis is anders.

Groetjes Rosita

Terug
Bovenaan