bij de gynecoloog geweest

vanmiddag weer op controle geweest bij de gyn en kreeg weer een groei echo
en ja ons mannetje loopt nog steeds 2weken voor op de groei
en zn gewichtschattig was nu 2145gram dus een grote vent al ahhaha

nu moeten we 1juli weer terug komen en dan krijg ik weer een echo en daarna word gelijk bepaald of ik een keizersnee ga krijgen weer of niet
ze zei wel meteen zoals het ernu voorstaat gaan we er gewoon van uit dat het een keizersnee word
ik heb gevraagt of ze me niet konden inleiden dan met 38 weken maar nee dat doen ze niet graag ivm het litteken van caithlyn der keizersnee   helaas maarja
de bevalling zal dan eind juli plaats vinden dus komt het nog dichterbij hahah heel spannend allemaal

jullie horen weer van me

liefs

Hey Patricia,

Hoe gaat het trouwens verder met je? Hoe vind jij het nu er nog zo'n kleintje rond loopt?
Ik ben zelf helemaal kapot als Jordy 's avonds in bed ligt. Dan begint de baby wel te etteren....
De laatste week heb ik weer heel veel last van het 'ongesteldheids' gevoel. Ben nu bijna 35 weken en hoop toch dat deze ook met 38 weken komt......
Al moet ik geloof ik tot 42 weken lopen om alles af te krijgen dat ik af wil hebben. Schiet niet op met klusjes doen nu Jordy overdag rond loopt.
Vandaag maar geboortekaartjes besteld... Tijdens het slaapje van de kleine man.

Groetjes Wen

hoi hoi

hier gaat het idd de laatste weken wat zwaarder
veel last van harde buiken en ja idd er loopt nog een kleintje rond
dus kan je niet rusten wanneer jij wilt
gelukkig is caithlyn niet echt een handebindertje en vermaakt zich prima ze vraagt ook niet de hele tijd mn aandacht gelukkig
tis wel vol te houden ben alleen die buik weer zat slaap slecht
maar de tijd vliegt voorbij nu we hebben ze babykamer zo goed als af nog wat kleine dingentjes dus heerlijk nog 2wasjes draaien en dan is ook het baby spul gewassen en lekker gestreken in de kast maakt je wel weer blij hahahaha
wel raar idee dat dit mogelijk een laatste zwangerschap is hahah

liefs xxx

Terug
Bovenaan