bij de gynecoloog geweest

hoi hoi
nou vanmiddag hadden we dan HET gesprek en controle

helaas was mn eigen gyn er niet en moet 8juli weer terug komen en dan word de datum misschien nog aangepast,maar zoals het er nu uitziet word de kleine (grote) man gehaald op 28juli met een keizersnee...
hij groeit als kool dus tkan nog eerder gebeuren
vandaag had hij een gewicht van zo,n 3100 gram al en dat komt overeen met ruim 37 wekenhij gaat dus steeds verder voor lopen ze snappen ook niet waar het vandaan komt want mn suiker was 5,5 en dat is dus prima ook ben ik zelf maar 6kilo aangekomen..
maar goed wat ik me nu dus af vraag (toen ik thuis kwam) als de baby nu op 37weken zit met groei enzo kan ik dan al niet eerder weeen enzo gaan krijgen en word het nog eerder geboren pff wel lastig allemaal zo als je alles weet vante voren hahaha

nou ik zou jullie op de hoogte houden en das bij deze gedaan:p:p

liefs

heyhey

wat fijn dat alles goed was.
hihihi ja, je mannetje groeit dus als kool :D
wel lastig idd, want natuurlijk zou het kunnen gebeuren dat de ween eerder komen dan dat jouw keizersnede gepland staat (kan altijd natuurlijk)
ik denk dat mocht je ween krijgen, je toch een keizersnede krijg, alleen dan een spoed :D of je zou misschien mogen proberen, om je kleintje natuurlijk te laten komen, met als gevolg dat dit misschien weer op een spoedkeizersnede uitloopt, net als bij caithlyn.
zou voor de zekerheid gewoon maandag even je vk bellen, en dat even navragen.
(al is het alleen maar voor je geruststelling, zodat je weet waar je aan toe bent)

nou, nogmaals, ben in ieder geval blij dat alles goed is met je kleine man en met jou!
en wat knap joh, dat je maar 6 kilo bent aangekomen!
scheelt weer een hoop sporten daarna whahahhaa
nou, geniet nog even van de laatste paar weekjes he :D

liefs, do

Hey Patricia,

Jeetje wat spannend zeg! En wat raar ook dat je weet dat je kind geboren gaat worden op 28 juli!
Heel veel sterkte met de laatste (zware) loodjes!
Geniet nu nog even van je mannetje IN je buik!

Liefs Trudi

Hoi Patricia,

Leuk hoor dat jullie weten wanneer "kleine" Djayden (hij is nu al zwaarder dan Isabelle bij haar geboorte...) geboren gaat worden.
Geniet nog maar lekker van je dikke buik en je kleine meid en voor je het weet is het de 28-ste juli.

Liefs Monica

Terug
Bovenaan