bij de gynecoloog geweest

vanmiddag weer op controle geweest bij de gyn en kreeg weer een groei echo
en ja ons mannetje loopt nog steeds 2weken voor op de groei
en zn gewichtschattig was nu 2145gram dus een grote vent al ahhaha

nu moeten we 1juli weer terug komen en dan krijg ik weer een echo en daarna word gelijk bepaald of ik een keizersnee ga krijgen weer of niet
ze zei wel meteen zoals het ernu voorstaat gaan we er gewoon van uit dat het een keizersnee word
ik heb gevraagt of ze me niet konden inleiden dan met 38 weken maar nee dat doen ze niet graag ivm het litteken van caithlyn der keizersnee   helaas maarja
de bevalling zal dan eind juli plaats vinden dus komt het nog dichterbij hahah heel spannend allemaal

jullie horen weer van me

liefs

Hoi,

Hoe zat het ook al weer met de bevalling van Catlyn?
Ik weet t ff niet meer. We zaten ook samen op het feb/mrt 2008 forum, maar mijn geheugen laat me in de steek.

Was ze ook zwaar (zoals dit kindje), was dat toen de reden van de keizersnee?

Mijn kindje ligt ook 2 wk voor op groei (tenminste 2wk geleden bleek dat, ik weet niet of er iets qua groei is vermeerderd/verminderd inmiddels) maar bij mij wordt niet gesproken over een evt keizersnee of eerder bevallen.

Gaat alles verder oke?

We hebben inmiddels trouwens een andere maxi cosi....voor als je 't nog weet. Haha

Groetjes Manda 29.3

Misschien oliedomme vraag hoor, maar is het kindje dan niet 'gewoon' 2 wkn ouder dan gedacht? Of is dat te simpel gedacht ??
En waarom is je vorige kindje met een ks geboren?

Groetjes!

Terug
Bovenaan