Bij de huisarts geweest...

Hay meiden,

Het volgende is besproken en gecontroleerd:

- bloeddruk is goed
- terugkerende migraine na pubertijd komt door de hormonen
- bloedsuiker was 5.5, aan de lage kant om drie uur in de middag. Meestal is het om die tijd (als je goed geluncht hebt) 8.0

Mijn bloedsuikerwaarde word scherp in de gaten gehouden...dit vanwege het gevaar op zwangerschapsdiabetes...........

- het evenwichtsorgaan is om wat voor reden dan ook in de war.....dit kan door de suikerwaarde komen maar ook een naslag zijn van de migraine...

Komende week moet ik rustig aandoen, regelmatig kleine beetjes eten en aanzien wat er in die week gebeurd in mijn hoofd....

Donderdag naar vk en daar zal opnieuw mijn bloedsuikerwaarde gecontroleerd worden............

Ik ga, als ik niet duizelig ben, therapeutische werken want ik kan geen extra pauze nemen als ik daar behoefte aan heb want ik sta alleen op een groep....

Ik zal jullie verder op de hoogte houden.....

Liefs Jessica
 
Fijn om te horen dat alles weer goed was. Dat zal je ook wel weer geruststellen.

Ik heb zelf in mijn tweede zwangerschap suiker gehad en dat merkte ik juist doordat mijn waardes veel te hoog waren ipv te laag. De max. waarde is 8 en bij mij zaten ze boven de 10. Ik word nu zelf ook extra gecontroleerd, moet standaard 3x naar zh voor een glucosetest. Ben benieuwd.

In ieder geval heel veel succes voor de komende tijd en hopelijk voel je je snel wat beter.
 
Terug
Bovenaan