Bij de huisarts geweest

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Ben bij de huisarts geweest... Ik heb een kleine schimmel, wat ik zelf al dacht dus krijg een zalfje.
Ook heb ik het over mijn cyclus gehad en zei dat ik al op dag 46 zit en twee testen negatief.
Hij zei; ok je bent niet zwanger. Maak je geen zorgen.
Test volgende week weer als je nog niet ongi bent.
Het kan zijn dat je een maand overslaat of het ligt aan stress.

Stress heb ik niet dus daar zal het vast niet aan liggen....

Wat moet ik met deze informatie:-S

Liefs Ram24

Mmm artsen doen net of het allemaal niks betekend zo he...
En zo schiet je er inderdaad niet veel mee op meis..

Helaas wachten dus...

Nee echt, maar sowieso vind ik het een rare dokter!
Had ik mijn oude huisarts nog maar, die zou het anders aanpakken!

Maar inderdaad weer afwachten, en hopen dat ik het wat kan loslaten....

ow je bent niet zwanger maak je niet druk??emmm nou leuk zoeen opmerking. Wat zei je, dat is juist het probleem... ik wil zwanger zijn. Ja leuk die dokters pff jammer dat het een schimmel is maar die is zoo weer over en kan je weer an de klus voordat je volgende ei klaarligt. S6 deze maand met de nieuwe ronde, komt helemaal goed.

@babe1982
Ik vertelde hem dat ik al een tijd gestopt ben met de pil om zwanger te raken... En hoe mijn syclussen de laatste tijd zijn verlopen...
Eigenlijk zei hij niet veel meer dan wat ik boven al schreef....
Maar als ik niet ongi word, hoe weet ik dan wanneer ik vruchtbaar ben????

Liefs Ram24

heey meid,

hoop dat het nu lukt, probeer de hele ochtend al te reageren met mijn tel maar ja lukte dus niet.
Heel naar dat je ha zo reageerd. Misschien moet je ff de stoute schoenen aan trekken en naar een gyn bellen. Uitleggen wat er aan de hand is en hoe je ha reageerd, misschien tonen zij wat meer begrip en kunnen ze je een beetje helpen.

liefs

Lieve Ram24,

Je wordt niet ongi zolang je geen ei hebt gehad of geen goed ei.....Het kan dus zijn dat je net je ei hebt gehad, een keertje veel later dus, het kan allemaal helaas. Dan zou je nog positief kunnen testen over een week ofzo.
Maar het kan ook zijn dat je cyclussen steeds langer worden en er een bepaald beeld ontstaat, dus dat je eisprongen niet goed zijn en geen goede eitjes hebt. Dan wordt je ook niet ongi of heel laat.

Ik zou deze ronde afwachten, op een test volgende week of op je ongi en dan nog eens naar je huisarts gaan.

Ik weet het meid, dit is heel frustrerend, maak het zelf nu ook mee.

Heel veel succes!

Lieve Ram,

Ik had vanmiddag al gereageerd, maar op één of andere manier komt het via mijn foon niet door... Dus bij deze nog een keertje ;-)

Ik vind het een hele rare reactie van je huisarts. Waarop wordt gebaseerd dat je niet zwanger bent??? Ikzelf werd na het stoppen met de pil ook maar niet ongi en heb het vrij snel bij de arts aangegeven. Even aankijken was zijn reactie, maar na 6 weken werd ik meteen doorgestuurd naar het zhuis. Daar bleek dat ik geen eisprong had, dus geen ongi dus vruchtbare dagen onbekend. Misschien is het iets om toch nog even te wachten zoals je arts zei en dat je daarna vraagt om een doorverwijzing. Ik ben nu bezig met de tweede ronde met medicijnen en de eerste ronde verliep goed. Helaas niet zwanger, maar wel heel blij met een normale cyclus en de planbaarheid die dat met zich meebrengt :)

Hoop dat je hier iets aan hebt. Succes er verder mee, idd geen stress maar hoe moeilijk is dat als je iets graag wilt?!? ;-)

Liefs van Mar

Terug
Bovenaan