Bij de huisartsenpost geweest

A

Anoniem

Guest
hallo meiden het onderwerp zegt het al, bij de huisartsen post geweest met Jesse

Onze kat heeft uitgehaald net onder het oog van Jesse,Hij heeft echt geluk gehad anders had ik een blind mannetje.Verschikkelijk.
Maar we moest wel ff heen. De arts zei ook dat we geluk hadden gehad, maar ik had goed gehandeld, direct schoongemaakt en het was te opvervlakkig, aldus de arts.

Groetjes Linda

Pfff dat is schrikken, gelukkig net onder zijn oogje.

groetjes Maris

tjee zeg das schikken

ja ik ben geen katten mens en al helemaal niet met kleine kinderen
maar goed geen enkel dier is te vertrouwen helaas

gelukkig  is het goed afgelopen

is die een beetje van de schrik bekomen?? en moeders ook??

groetjes moekje

Alles goed hier, jesse heeft een heel klein sneetje net onder zijn oog.

groetjes Linda

Zo meid wat een schrik Super dat je zo nuchter heb gehandeld Schoonmaken en laten nakijken super joh!
Je weet het niet he misschien   heb het beestje zich bedreigd gevoeld, zijn  ze nu weer vriendjes?

groetjes
Achnita

Gelukkig is er uiteindelijk niet zoveel aan de hand. Je moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren.

Mijn ouders hebben katten en mijn schoonouders een hond, maar ik hou het met argusogen in de gaten. Want al zijn dieren nog zo lief, als ze zich in het nauw gedreven voelen, kunnen ze uithalen / bijten.

Ik ben hier ook altijd  bang voor. Onze poes is niet heel gek op Mette en wil vooral niet aangeraakt worden dus als ze samen in de kamer zijn loop ik er steeds bij.   Je moet er niet aan denken idd dat het oogje wordt geraakt... Fijn dat het goed is afgelopen!

lfs ing

Terug
Bovenaan