Bij de kinderarts geweest.....

Hey meiden,

Gisteren stond dus de afspraak gepland bij de kinderarts.
Nou om te beginnen onze man is KEI goed gegroeid in 1 week namelijk 500 gr!!!!
Hij weegt nu 5590 gr!!!
Super goed zei/vond de ka. Helemaal volgens de lijn en in verhouding (gelukkig)
Zijn buikje is ook veel rustiger en soepeler en dat na een week gebruiken van andere voeding!!
We blijven wel onder controlle zowel voor de voeding, maar ook omdat ons manneke in zijn ene balzakje wat vocht heeft zitten.
Dit kan geen kwaad en trekt wrs vanzelf weg maar moet wel gecheckt blijven.
Verder moet ons manneke dus nog wel een koemelkallergie test ondergaan.........dan krijgt tie dus 1 fles (blind) met eigen melk en 1 fles (ook blind) met reguliere voeding.....niet op 1 dag maar met een week ertussen geloof ik.
En dan kijken hoe hij reageerd moet er nog ff niet aan denken......zie daar erg tegenop moet ik zeggen.....hij heeft al zoveel moeten doorstaan.
Maar goed de ka wil er ook nog ff mee wachten en hem eerst tot rust laten komen dus dat is wel fijn.
Over een maand weer op controlle ben benieuwd......

Liefs Louise

Hey Louise!

Fijn dat alles in orde is!
En dat uitproberen met de voeding zal wel meevallen.
Je weet nu ook in welke hoe je het moet zoeken als hij een reactie geeft daarop, dus kunnen ze snel ingrijpen. Ik hoop in elk geval dat het geen allergie is!

Ga zo door, mooi gewicht!

Fijn weekend!

xxx

hey meis,

super dat het zo goed gaat.
nu kan hij ook eerst even aansterken op de nieuwe voeding voor de allergie test plaats vind.
hopelijk pakt het positief uit allemaal.

groetjes
smooty

Hey,
Fijn dat alles zo goed gaat...
Nog maar niet denken aan de test, eerst maar lekker genieten dat het nu zo goed gaat!!
De meeste kinderen groeien trouwens over KMA heen dus dat is dan toch alweer een geruststelling!!
Liefs

Terug
Bovenaan