bij de sint geweest

vandaag zijn we bij mijn man op het werk naar het sinterklaasfeest geweest!
het was echt super gezellig en leuk......
Bram was eerst wat moe toen we kwamen om 13 uur maar toen eenmaal jan de veger en de zwarte pieten en de sint binnenkwamen begon hij al te lachen en ging er meteen naar toe......
hij heeft de hele middag bij de sint gelopen en steeds met de zwarte pieten gespeeld!
wat een feest heeft hij gehad, terwijl alle andere kindjes op hun stoel bleven zitten( waren ook ietsje ouder) of sommigen waren wat bang rende onze kerel lekke rin het rond te spelen en te donderjagen, ook klom meneer natuurlijk steeds boven op d estoelen en tafels en trok veel aandacht van mijn man zijn collega's die er steeds om moesten lachen...... ook heeft hij 1x onder de jurk van de sint gekeken!! dat leek zo grappig! hij heeft echt een topdag gehad daar en een hele mooi grote vrachtwagen met 2 race auto's gekregen
echt super!!
liefs ilona

Hee Ilona,

Leuk he, als ze zo kunnen genieten?
Afgelopen woensdag was het feest bij mijn werk. Sven vond het reuzespannend en heeft veel op mijn schoot gezeten maar hij vond het ook heel leuk.
Vooral de hoofdpiet was helemaal gaaf (was een beer van een vent dus dat maakte wel indruk).
Helemaal op het laatst heeft hij meegedanst omdat mama toen ook mee op de dansvloer moest (met Tim op de arm, wat een onderneming....).
Sven heeft een mooi SOS station gekregen en Tim zo'n T'V die je op moet draaien zeg maar (waar Sven uiteindelijk mee aan de haal ging).

Groetjes,
Maike

Wij zijn ook afgelopen woensdag bij de Sinterklaasviering bij mijn man op werk geweest. Was erg leuk!!!

Oudste kreeg een spyhorloge, Eline kreeg een sieradendoosje van Disney Prinsess met een dansende doornroosje.

Wij hebben gisteren bij mijn werk Sinterklaas gehad.
Kyan vind het wel heel interessant en blijft netjes bij mij, er waren wel kindjes aan het rondrennen maar dat werd door Sinterklaas redelijk in toom gehouden zodat iedereen alles goed kon horen en zien.
Kyan was zoiezo wat tam, want hij had gespuugd in de auto arme vent! We waren halverwege dus eerst maar weer naar huis schoon spul aan dus ja helaas waren wij behoorlijk laat! Maar de pret was er niet minder om! En met een mooie gereedschapskist kun je bij je vader (timmerman/kraanmachinist) best aankomen!

Het was echt leuk gedaan allemaal!

Groetjes Sas

Terug
Bovenaan