Bij de tandarts geweest.....

Hey meiden,

Vandaag bij de tandarts geweest voor controlle.
Nou zit ik nooit te springen om een bezoekje te brengen bij de tandarts zeg maar gerust dat ik met angst en beven ga......brrr.
Nu had ik helemaal schrik want toen ik zwanger was van floortje had ik gelijk 4 gaatje maar liefst.....
En nu..............jippie helemaal geen!!!!
Oooh zo blij en en d'r valt een last van me af.
Ik moet wel een bezoekje brengen aan de mondhyginiste.
Omdat volgens hun mijn tandvlees wat ontstoken/geirriteerd is merk er zelf niets van moet ik zeggen.....
Kijk ik ook niet erg naar uit maar altijd beter dan boren enz.....

Verder gaat het hier op mijn bekken na heel goed gelukkig.
Hebben jullie ook zo'n last van maagzuur?
Hier verschrikkelijk zeg......heb al wat gehaald bij de drogist (gaviscon tabl want zelfs van het drankje krijg ik het zuur!) maar zelfs dat helpt niet als het zo blijft ga ik de ha bellen misschien heeft tie iets want dit is geen lolletje....
Mij slokdarm doet er gewoon zeer van zeg....

Hoe gaat het verder met jullie?

liefs louise

wat fijn zeg geen gaatjes, ik had gelukkig ook niks.

voor de rest gaat het bij wel iets minder. vandaag bij de verloskunidge bleek mijn ijzer nog meer gedaald, echt balen. krijg nu andere ijzertabletten en foliumzuur en zit er aan te denken om nog minder tegaan werken maar vind het flauw tegenover mijn collegas we zijna l onderbezet en ze hebben al zoveel te doen. mijnbekken doen pijn. ik moet eerlijk zeggen dat ik deze zwangerschap echt zwaar vind. had gehoopt na de 6 mnd meerenergie te hebben maar helaas. maar ben wel erg blij dat je weining probleempjes hebt bij je zwnagerschap m heerlijk

heej,

hier nog zo'n anti tandarts ganger, ben zelfs zo bang dat ik onder behandeling sta in het ziekenhuis, had al voor mijn zwangerschap 2 gaatjes en zou onder complete narcose hiervoor... maar nu kan dat niet en heb ik ze vorige week met veel tranen beide laten vullen..... was zo trots opmezelf haha... had mijn vader gelukkig bij me....

Ben vandaag ook erg moe, maar verder gaat het hier super.... mijn kleine is vooral s'avonds actief, zit er soms overdag wel over in.... maar ja dan geeft hij een schop weg en is mama in spé weer gerust gesteld... sinds deze week kamp ik ook met brandend maagzuur... alleen als ik lig... nah het is nog vol te houden....

Blij te horen dat alles ggoed met je gaat

liefs

heb op zich geen moeite met de tandarts. ben wel bang om bij de komende controle gaatjes te hebben. omdat er dan niet verdooft mag worden.
maar hebben jullie ook zo'n last van snel bloedend tandvlees bij t poetsen? Mijn tandarts had me er al voor gewaarschuwt toen ik melde dat k zwanger was. ik kan beter vaker en korter poetsen, dan 3 x daags langer.

groetjes
smooty

toen ik voor controle moest werd me gebit ook helemaal opgepoetst.. maar ik heb dan ook chronische tandvleesontsteking.. heb van me tandarts ook een recept gekregen hier voor omdat hij er bij wijze nog niet eens naar kon kijken..

wel heb ik een gaatje erbij maar word pas na de bevalling wat mee gedaan omdat ik met verdoving doe..

toen ik voor controle moest werd me gebit ook helemaal opgepoetst.. maar ik heb dan ook chronische tandvleesontsteking.. heb van me tandarts ook een recept gekregen hier voor omdat hij er bij wijze nog niet eens naar kon kijken..

wel heb ik een gaatje erbij maar word pas na de bevalling wat mee gedaan omdat ik met verdoving doe..

en maagzuur hou op.. ik kan niets eten of drinken en het komt naar boven echt verschrikkelijk smerig

Terug
Bovenaan