Bij de tweede sneller een buikje?

Krijg je bij de tweede zwangerschap sneller een buikje als bij de eerste? Bij de eerste paste ik al met 13 weken niet meer in mijn gewone broeken, ben benieuwd hoe dat nu gaat. Wat is jullie ervaring, gaat het echt sneller?

bij mijn 1ste paste ik mert 20 weken nog in mijn eigen broeken,nu bij nummer 2 met week 12 al echt niet meer.ook is mijn buik nu een stuk dikker!
het hoeft niet altijd zo te zijn,maar door een eerdere zwangerschap zijn je banden al eens uitgerekt en zal je het sneller zien!

bij een tweede zie je het wel sneller, was bij mij tenminste wel zo.

Bij de eerste gingen we trouwen toen ik ongeveer 20 weken was, en zag je het nog niet echt.
Nu ben ik inmiddels bijna 30 weken, en moest al veel eerder zwangerschapskleding aan.
Denk idd dat het komt omdat je al eerder zwanger bent geweest en alles al eens opgerekt is geweest.

kan er nog niet ove rmee praten :p
bij nathalia begon je het echt pas te zien toen ik al 5 maanden zwanger was. was daarvoor nog zo plat als een dubbeltje. en niemand snapte ook waar die baby zich bevond in mn buik whahaha.
ben nu 16 weken zwanger (morgen) en je ziet nog steeds helemaal niks. zelfde dus als bij mn dochtertje.

denk dat t per persoon verschillend is.

groetjes, do

Hi,

Over het algemeen hoor je dat je het bij de 2e sneller ziet. Bij mij ook. Bij de 1e paste ik met 5 maanden mijn broeken nog, nu had ik met 3 maanden al positiekleding aan. Zoals je ziet, verschilt het nogal.

Gr. Tamara.

\hoi,

\idd. vaak hoor je dat het bij de tweede sneller gaat.
Bij mijn eerste ben ik rond een week 0f 16 zwangerschapskleding gaan dragen. Dat slobberde eerst nog wel, maar gewone kleren zaten ook niet meer lekker, en ik vond het nodig.
Ben nu net 8 weken, Nog niets te zien. Ben dus ook wel benieuwd wanneer het komt. Vind het wel lekker dat ik niet zo aan de vroege kant ben, zoals je wel eens hoort. Dat voorkomt lastige vrage.

Gr sunshine

Ben nu zwanger van de 2e en kon het deze keer niet eens tot de 12 weken verborgen houden. Had al heel snel een buikje. Ben nu bijna 20 weken en heb al een ronde mooie zwangerschapsbuik, waarvan iedereen ook ziet dat het van de zwangerschap is. In het begin zie je mensen kijken maar nog niets zeggen, maar nu is er geen ontkomen meer aan, heel duidelijk zwanger. Ik denk dat mijn buik nu van 20 weken wel vergelijkbaar is met 30 weken bij de eerste. Zit nu al echt in de weg bij schoenen aandoen en zo. Wel grappig, want mensen in de winkel gaan je al helpen en zo. Heb ook lekker geshopt voor kleidng, want nu kan ik er nog lang van genieten.

Groetjes,

Terug
Bovenaan