bij de verloskundige geweest

heey,

we zijn vandaag voor het eerst bij de verloskundige geweest, alles was goed en we hebben zelfs het hartje horen kloppen!! ik ben niet de dunste en nog maar 9w en 2d zwanger dus het was een hele verrassing dat we het hartje hoorden kloppen.
we zijn met een tas vol info, boeken  en tijdschriften weer de deur uit gegaan.

eerst weer genoeg leesvoer!!

zijn er al meer dames bij de verloskundige geweest??

gr mama van elmar

jep ik vorige week hier doen ze pas met 15 weken naar hartje luisteren omdat het "zogenaamd" gevaarlijk is haha (ik weet wel beter) wel heb ik bij de echo al het hartje horen kloppen met 160 hartslagen per minuut!

www.0409mamaforum.nl (HET april 2009 mamaforum!)

Wat leuk zeg!!
ik blijf onder controle van het ziekenhuis dus ga niet naar een vk, maar ik heb 18 september een echo, een gesprek met de verpleegkundige (zij gaat naar t hartje luisteren jippie) en een gesprek met de gynaecoloog. Liefste  slaap ik tot 18 september 8uur haha!  
Leuk hoor al dat goede nieuws!  

groetjes Jannie

Howdy,,

Ja ik ben ook al bij de verlodkundige geweest, ik mag volgende week donderdag weer heen. Dat zijn de leuke uitstapjes he?? Vanaf de 20 weken echo sta ik ook onder controle bij de gyneacoloog. Dubbelop, wat een luxe he? Ik krijg dan straks elke 4 weken een echo om de groei van de baby goed te volgen. Mijn moeder heeft tussen mij en mijn broertje in een babytje gehad met een waterhoofdje die is ook bij de geboorte overleden. Omdat ze toen niet hebben onderzocht of dat gynetisch was sta ik ook onder wat strengere controle. De kans is niet echt groot dat dat bij ons ook gaat gebeuren, maar beter even het zekere nemen voor het onzekere. En mij hoor je niet klagen hoor!! Ik wil straks als alles goed gaat ook nog een pretecho laten maken in 4d. Dat lijkt me ook geweldig. Dat heb ik met onze eerste niet gedaan, niet aan gedacht eigenlijk en 7 jaar terug was dat ook nog niet zo als nu allemaal. Ik kijk er echt wel naar uit, naar al die uitstapjes. Ik geniet echt van deze zwangerschap!! Heerlijk toch ?!

Groetjes Natasja

Ik ben maandag weer voor het eerst geweest!
Vond het weer gezellig! haha! Bij de 3e ken je wel iedereen dus vond het weer leuk
om er te zijn!!
Ik kreeg daarna de echo, dus alles in 1 keer! Wel makkelijk!
Nu komt het ergste voor mij.... Bloed prikken!!! Daar ben ik niet zo'n held in!

gefeliciteerd!!

ik ben vorige week voor de 1ste echo geweest, vond het super om het hartje te zien kloppen. volgende echo pas met 14,5 week, omdat ik eerst nog op vakantie ga. vk wilde liever niet van te voren nog een echo doen. dus nog even geduld!

Terug
Bovenaan