Bij de verloskundige geweest!!!

Ja hoor vandaag was het eindelijk zover de intake bij de verloskundige. We hebben alles weer doorgenomen ook hoe het bij de vorige zwangerschap is gegaan. Mocht als ik thuis was gelijk het echo bureau bellen voor een afspraak en ik mag dinsdag 24 november om 13:00 kan niet wachten het is natuurlijk nog maar iets meer dan een week, maar voor mijn gevoel duurt dat nog veel te lang hahaha. Ik ben gewoon veels te zenuwachtig wil gewoon weten of alles goed is.

Liefs Margot

Hey idd spannend, bij mij is het andersom, heb eerst mijn echo en daarna mijn intake. Ik mag de 17e heen. Ben er nu al zenuwachtig voor.
Succes met wachten in ieder geval.

Liefs Noor

He

Ik mag 2 december voor m'n intake gesprek en 15 december voor de echo. Ik vind het allemaal heel spannend. Ik voel me op het moment heel beroerd, maar ja het heeft een goed doel...

Groetjes Josje

Oh wat spannend! Kan me echt heeeeelemaal voorstellen dat je daar echt niet op kunt wachten.

Ik heb nog niet eens een afspraak voor een echo staan, moet denk ik eerst intake met de VK even afwachten (2 dec). Of hebben jullie gewoon al meteen een echo bureau gebeld?

XX

Terug
Bovenaan