Bij de verloskundige geweest.........

Hey meiden,

Na mijn berichtje dat het allemaal ff niet zo lekker ging moest ik woensdag weer op controlle bij de vk.
Laat ik beginnen dat onze kleine man het heel goed doet!!
Dat is natuurlijk het allerbelangrijkste.
Toch schrok de vk van mij ik loop inmiddels of ik al 9 maand zwanger ben en dat komt echt door de pijn : (
Ze heeft mij direct door verwezen naar de fysio daar kan ik volgende week terecht.
Daarnaast moet ik naar de bedrijfsarts en daar kan ik pas 2 dec terecht..........gelukkig heb ik aankomende week vrij en daarna hoef ik maar 3 diensten te werken voor ik terecht kan.......
Gisteravond ook nog gewerkt was heel blij dat ik thuis was want de koppeling in trappen deed echt heel erg pijn...............
Ik probeer het vol te houden maar ga niet tot het gaatje.
Ik pas er ook echt voor om door te gaan tot in genoodzaakt ben om met krukken of erg een rolstoel verder moet tot aan de bevalling!
Gelukkig was mijn bloeddruk helemaal top en was ik maar 1 kilo aangekomen..... : )
Tja wat kan ik verder zeggen dat zit wel tegen maar toch geniet ik heel erg van mijn zwangerschap en het super levende ventje in mij!

Dat was het weer..............

liefs Louise

Overigens was het advies van de verloskundige heel kort maar duidelijk.......minder werken of zelfs stoppen........
Maar omdat een vk alleen maar een advieserende rol heeft moet ik dus naar de bedrijfsarts!

gr louise

Zeg, let jij wel een beetje op jezelf!!

Geloof dat ik net ook op een topic van je heb gereageerd;je werkt toch in de thuiszorg?
Ik namelijk ook.16u als VIG in de wijk, maar nu nog maar 8u en 50% ziek gemeld.
Ik kreeg pijnscheuten door mijn been vanuit mijn bekken en kon dan amper lopen: dat was de druppel, mijn grens.

Waarom eerst naar de bedrijfsarts?
Als jij zegt dat het niet meer gaat is het daarmee toch klaar? Althans bij ons wel....
Ik ben inmiddels een week terug op halve kracht en bij de fysio geweest en dat lijkt voor nu te helpen.
Heb contact gehad met de verzuimbegeleider en mag inderdaad ook naar de bedrijfsarts, maar meer formaliteit.

Ziekte door zwangerschap wordt betaald door UWV, net als zwangerschapsverlof, dus werkgever
lijdt hiet financieel niets onder.
Ik zou aan mezelf denken, je moet nog even..!!

Sterkte!!

Jennifer
mama van Jip (11.12.2008)

Oei Louise heftig zeg!
Ik zou me maar ziek melden na je vakantie. EN de bedrijfsarts daarna om advies vragen. Als je nu gaat werken loop je de kans dat je je grens overgaat en het alleen maar erger maakt, je kunt de fysio ook om advies vragen natuurlijk!

Ik ben ook naar de fysio geweest en ik had gelukkig (nog) geen instabiliteit maar ze gaat me wel weer helpen met losmasseren, spieroefeningen en adviezen.

Heb nu wel dusdanig last van mn rug dat ik nauwelijks nog kan lopen en ik merk dat ik over mn grenzen ben gegaan en nu echt een tijdje rustig aan moet gaan doen.

Sterkte ermee!

Hey,
Als je je niet goed erbij voelt, jezelf ziek melden hoor!
Dan moet je natuurlijk nog bij de bedrijfarts verschijnen, maar met een negatief advies van de vk zal hij niet veel anders zeggen!
Fijn dat verder alles goed was en je lekker kan genieten!
Succes bij de fysio.
Liefs

Terug
Bovenaan