bij de verloskundige voor de 2e keer!!

hallo allemaal,

kom net van de verloskundige vandaan en alles was perfect gelukkig....
Alleen heb ik een vraagje en ben hem vergeten te stellen aan haar misschien dat jullie mij kunnen helpen!
ik ben nu 18 weken precies vandaag, en als je alle boeken erop naslaat zit het kindje pas met 20 a 21 weken bij de navel!
vanmorgen zij zei tegen mij dat hij bij de navel ligt en dat ik vanaf nu alleen nog maar zou groeien naar buiten en niet meer omhoog, zou ik misschien toch verder kunnen zijn dan die 18 weken die ze denken?
mijn man heeft vanaf het begin al zoiets van je bent zeker 2 weken verder ook hij leest die boekjes natuurlijk..
kennen of herkennen jullie dit?

groetjes chantal
 
Ha Chantal!

Op zich niets vreemds aan, wat als eerste in me opkomt is de vraag of je een termijn echo hebt gehad? Als die goed was op datum, dan is het gewoon normaal. Bij mn eerste en ook nu weer zat mn baarmoeder ook hoger als normaal. Bij de 2e zelfs met 15 weken al op navelhoogte. De vk zei dat dit allemaal niets uitmaakte. Kan zijn dat je meer vruchtwater hebt, kan ook gewoon zijn dat je al vroeg een dikke buik hebt, net als ik had en nu ook weer heb. Aan het eind ging is pas volgens de boekjes... Is allemaal niet belangrijk, als de groei maar goed verloopt, niet opeens minder of extreem verschil met vorige bezoek aan vk. De vk houdt dit allemaal wel bij.
Als je er otch over denkt, bel dat gerust ff op joh, dan zeggen zij het wel hoe precies.

Succes Gr Aaltje
 
Terug
Bovenaan