Bij de vk geweest

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Vanmorgen ben ik weer bij de vk geweest. Ze baalden dat ze niet meer voor me kunnen doen, maar helaas we zullen het nog even vol moeten houden. Ik ben bij alle zwangerschappen (dit is de derde) tot het einde toe gewoon erg misselijk en beroerd en naar het einde toe nemen mijn klachten heel erg toe. Nu rommelt het al 9 weken en slaap ik bijna niet meer. Ze hebben inmiddels wel toegezegd om met 38 weken te gaan proberen of ze me kunnen strippen, bij de tweede zwangerschap is dit ook gelukt dus met een beetje geluk ben ik er over 2 weken vanaf.

Moet even goed in de gaten houden hoe ik me voel, of ik het kindje goed voel en ik moet het even heel rustig aan doen. Voel me namelijk niet lekker en mijn bloeddruk is voor mijn doen met een sprongetje omhoog gegaan.

Heb vandaag ook echt weer een bleh-dag!

Hoe gaat het met jullie?

Syl
35+6

hoi hoi

ik heb net een berichtje voor je getypt onder de andere topic
wat balen dat je je zo beroerd voelt nog even volhouden meis en dan lukt misschien het strippen wel met 38 weken ik duim voor je

liefs angela

hoi syl,

ik vind het erg naar dat je zo misselijk bent. ik ben tijdens mijn hele zwangerschap (tot nu toe) niet misselijk geweest.
ik ga morgen naar de verloskundige en ik hoop dat ze gaat zeggen dat er nog vruchtwater erin zit. heb namelijk het gevoel dat ik telkens wat vruchtwater verlies en ik voel mijn kindje erg duidelijk. ik voel zijn voeten als ik over mijn buik ga en zijn kontje, knieen. je ziet ze ook zitten. ik hoop dat het normaal is, maar effe voor de zekerheid vragen bij de verloskundige.

ik hoop dat je over twee weken de kleine hebt en dat dan je misselijkheid stukke minder is.

liefs karla

Terug
Bovenaan