bij de vk geweest

gisteren dus weer een bezoekje aan de VK gebracht. alles was goed met de kleine, die inmiddels al zo'n 6 pond is en ik ben pas 36 weken. heb gisteravond een hele tijd naar het plafond liggen staren en verschillende scenario's met een veel te grote baby de revue laten passeren. ik ben nu erg zenuwachtig en zie er als een berg tegenop. ze schatte in dat ze bij de geboorte wel 7,5 - 8 pond zal zijn. lekker dan!! ben ik zelf deze keer niet zo veel aangekomen heb ik een nog grotere baby dan bij de eerste 2. en dan vooral ook de non-verbale uitdrukkingen als de vk aan je buik voelt, van zó, jeetje, dat wordt wat.

en daarna natuurlijk het gesprek over de bevalling, nou dat gaat je ook niet in de koude kleren zitten. pfff, ik wil mijn baby in mijn armen en dat alles achter de rug is.

sorry hoor, ik ben er even klaar mee.

Meid, ik kan je een hart onder de riem steken. Mijn eerste was netjes 6 pond ,maar mijn dochter was ruim 9 1/2 pond. En keurig thuis geboren, zonder inscheuren of knippen.

Hier nog een mama van een biijna 9 ponder. Ging er gewoon door hoor, maak je daar maar geen zorgen over.
Nu sta ik er weer voor, wordt deze ook zo groot of nog groter?? De VK zegt dat als ik goede, sterke ween heb dat het geen probleem moet zijn.
Vrijdag nog wel een echo om te zien waar we rekening mee kunnen houden ua grootte. Naja en dan zien we het wel, als de VK er vertrouwen in blijft houden dan doe ik dat ook.

Dapper gesproken he :) Ik krijg ook af en toe de kriebels hoor!

Ik kom net ook terug van de VK. Ging nog steeds prima. Kindje ligt nu echt helemaal ingedaald, dus dat was mooi.
Bloeddruk nog ok, maar moet niet hoger. Dus bij iedere dag hoofdpijn of duizeligheid moet ik onmiddelijk bellen.

Ik ben voornamelijk 's avonds en 's nachts bezig met: wanneer gaat het beginnen, hoe gaat het beginnen, kan ik dit wel, zou het misschien vannacht beginnen, ben ik weer zo'n muts die tot de 42 weken doorloop en dan alsnog ingeleid moet worden (wat ik niet wil!!!)
Het leven van een zwangere gaat (de laatste weken) niet over rozen!

Hoi!
Geen zorgen!
Mijn eerste woog 4490 gram en de tweede 4600 gram.
Ik heb morgen wel een extra groeiecho, om te kijken hoe groot het nu is. Heel misschien wordt ik dan eerder ingeleid. Maar dat zal niet snel zijn, want ik heb pas bij 39 weken een afspraak bij de Gyn. Hij laat me denk niet teveel overtijd lopen.
De bevallingen waren denk ik niet anders door het gewicht van de baby. (Bevallen is gewoon niet leuk!)

Enne... het blijft een schatting he?!

Niet teveel zorgen maken hoor!

Ik ben ook vanmorgen bij de vk geweest en onze kleine meid wordt tussen de 2800-2900 pond geschat en ik ben nu 37 weken en 2 dagen.
Maar het kan natuurlijk nog alle kanten op. Het is volgens mij echt schatten wat ze doen en ze zitten er ook weleens naast.
Groetjes Peetje24

Terug
Bovenaan