Bij de vk geweest

Hoi dames,

Nou vanmiddag mocht ik weer naar de vk toe.
En gelukkig kon ze me strippen!!!!! Ik bleek 1 tot 2 cm ontsluiting te hebben. Ook kon ze het hoofdje van de baby al voelen tijdens het strippen. Mijn baarmoedermond was dus al wat verstreken, maar lag nog wel wat naar achteren. Het strippen was wel even weer gevoelig, maar was goed te doen. Ik kon wat bloedverlies krijgen door het strippen en ook kon ik last van voorweeën krijgen en dat het dan niet doorzette. De vk vertelde me dat 1 op de 10 vrouwen bevalt door het strippen. Dus we hopen natuurlijk heel erg dat het wel helpt en dat we van het weekend ons kleintje in de armen kunnen houden!!!
Mocht het helaas toch niet geholpen hebben het strippen, dan heb ik donderdag een afspraak bij de gync en dan wordt er een afspraak gemaakt over wanneer ik wordt ingeleid. Omdat ik zo'n erge pijn aan me bekken heb, heeft ze de afspraak voor de gync alvast gemaakt. Volgens de vk was ik wel al inleidbaar, dus dat scheelt ook wel weer.
Nou meiden, het einde komt nu dan gelukkig in zicht en ik hoop echt dat ik van het weekend kan zeggen dat ons kleintje er is. Duimen jullie mee??

Liefs marielle 39w4d

Ik zal zeker voor je duimen! Fijn dat ze je in willen leiden, maar het is fijner als het strippen genoeg aanleiding geeft.
Bij mij zijn de bekkenklachten absoluut niet verminderd na de bevalling, maar het is wel fijn om aan herstel te kunnen gaan werken en die laatste zwangerschapweken is het natuurlijk alleen maar je tijd volmaken,,
Ik hoop stiekem dat je nu fijn aan het puffen bent en dat je na de bevalling supersnel opknapt!
x Taraneh

Wow, lekker hoor dat je al wat ontsluiting had! Bij mij (41 weken) was alleen de baarmoedermond rijp en verder niets.
Ik duim voor je (en voor mezelf..hihi)!

Ik moet maandag naar de vk toe en ben dan 39 weken en 6 dagen en hoop dat ze ook wat voor mij kan gaan doen.
Ik hoop voor je dat het allemaal helpt en dat het dit weekend allemaal doorzet. Succes!!!

Fijn om te weten dat er iets van ontsluiting was.
Mocht je ingeleid worden kunnen ze waarschijnlijk gelijk je vliezen breken.

Maar ik hoop dat het vanzelf begint.

Terug
Bovenaan