Bij de VK geweest

Vandaag weer bij de vk geweest en alles gaat goed! Weer een echo gehad (nr 4) omdat ze vind dat ik al zo dik ben en mijn baarmoeder al zo hoog zit (halve wege mijn navel).
Alles ziet er goed uit en ze gaan extra goed in de gaten houden of ik niet weer een groot kind krijg. Mijn dochter was 9 pond en moest noodgedwongen met de keizersnede komen, ze bleek bij 9,5 cm ontsluiting er niet door te kunnen, Dus als ik zo doorga, heb ik een zwangerschap van 38 weken (da's nog maar 24 weken!!!). We zullen zien hoe het loopt allemaal.....spannend maar zo leuk! Heb ook nog maar weer 2 buisjes achtergelaten voor mijn suiker en ijzer te controleren. Kortom......ze houden ons aardig bezig. Op 26-10 terugkomen bij de vk en op 11-11 de 20 weken echo.... Voel me blij!

Oh heerlijk zeg. Wat klinkt dat kort, nog maar 24 weken!

Ik verlang ook zoooo naar de volgende echo, vind het zo spannend of het allemaal nog goed gaat daar binnen...

En je hebt al een afspraak voor de 20 weken echo, dan lijkt het toch ineens snel te gaan...

@mama n. Het gaat inderdaad hard! maar wel leuk hoor! we zijn nu aan het kijken voor kamertjes enzo want die hadden we niet meer van mijn dochter. Zo leuk, lekker shoppen!

Terug
Bovenaan