Hey meiden,
Gisteren weer bij mijn eigen vk geweest toch wel weer fijn hoor!
Alles ziet er goed uit........en ze zei ook ik draai mijn hand niet om hoor voor een wat groter kindje!
Over het overtijd lopen was wel weer een ander verhaal.............
De vk in het zh had aangegeven dat ze me met 40 wkn en 4 a 5 dgn maar wel ff moesten strippen mocht het er dan nog niet zijn.
Nou daar was ze nog niet zeker van om te doen omdat het dan nog geen nut zou hebben.....
Maar toen ik zei van ja luister als alles week is en wat vertreken geeft het vaak wel resultaat daar moest ze me ook wel weer gelijk in geven.
Ze stond niet te juichen erover maar ook niet zo van dat doen we helemaal niet.
We zien het wel.......ik mag gelukkig thuis bevallen en daar doen we het voor haha.
Vanaf nu elke week op controlle heeft ook wel weer wat aftellen is echt begonnnen moet ik zeggen.
Bloeddruk was ook top, moet nu wel ff klossen enzo gaan regelen.
En ja ja de kleine ligt in het bekken........had al wel zo'n vermoeden want het zoveel MEER pijn in mijn bekken en GEEN maagzuur meer.
Goed teken dus.......hij ligt nog niet vast maar dat komt wel.
En toch voor de zekerheid een vluchtkoffer klaar zetten haha had ik bij floortje niet gedaan maar werd me nu toch wel geadviseerd!
Dat was het eigenlijk..........ppffff de laatste loodjes spannend hoor.
Wil mijn mannetje nu toch wel zien haha nog ff geduld.
Liefs louise
Gisteren weer bij mijn eigen vk geweest toch wel weer fijn hoor!
Alles ziet er goed uit........en ze zei ook ik draai mijn hand niet om hoor voor een wat groter kindje!
Over het overtijd lopen was wel weer een ander verhaal.............
De vk in het zh had aangegeven dat ze me met 40 wkn en 4 a 5 dgn maar wel ff moesten strippen mocht het er dan nog niet zijn.
Nou daar was ze nog niet zeker van om te doen omdat het dan nog geen nut zou hebben.....
Maar toen ik zei van ja luister als alles week is en wat vertreken geeft het vaak wel resultaat daar moest ze me ook wel weer gelijk in geven.
Ze stond niet te juichen erover maar ook niet zo van dat doen we helemaal niet.
We zien het wel.......ik mag gelukkig thuis bevallen en daar doen we het voor haha.
Vanaf nu elke week op controlle heeft ook wel weer wat aftellen is echt begonnnen moet ik zeggen.
Bloeddruk was ook top, moet nu wel ff klossen enzo gaan regelen.
En ja ja de kleine ligt in het bekken........had al wel zo'n vermoeden want het zoveel MEER pijn in mijn bekken en GEEN maagzuur meer.
Goed teken dus.......hij ligt nog niet vast maar dat komt wel.
En toch voor de zekerheid een vluchtkoffer klaar zetten haha had ik bij floortje niet gedaan maar werd me nu toch wel geadviseerd!
Dat was het eigenlijk..........ppffff de laatste loodjes spannend hoor.
Wil mijn mannetje nu toch wel zien haha nog ff geduld.
Liefs louise