Bij de vk geweest.......

Hey meiden,

Vandaag weer controle gehad bij de vk, vorige keer was mijn bloeddruk op het randje(onderdruk) nu was ie te hoog :(
ze heeft urine gecontroleerd en die was goed ook verder geen klachten buiten dat ik wat vocht vast houd.
Nu komen ze morgen aan huis mijn bloeddruk opnieuw meten.
Maarja is ie weer op het randje op te hoog gaat het toch een ritje zh worden :(
En dat zie ik zo niet zitten.......jaja ik weet het alles voor de kleine enz maarja.
Iedereen is zo met mijn opa bezig vraagt niet hoe het met mij gaat.
Tja weet je ik kom geen aandacht te kort hoor maar het lijkt me een kleine moeite om ff te vragen hoe het met me gaat....
Hoe was het bij de vk enz........
De enige die het doet is mijn tante (mijn 2de moeder haha) mijn eigen moeder vraagt "nooit" hoe was het bij de vk wanneer moet je weer. Zal ik je ff komen helpen in huis... niks van dat alles.
Pffff zit er echt ff doorheen.
Word nu al zenuwachtig bij het idee dat ze morgen aan huis mijn bloeddruk komen meten...........tja geen zorgen voor de dag van morgen maar het zal wel weer een ritje zh worden.
Het liefst beval ik vandaag nog aan de andere kant nu is iedereen zo met opa bezig.................Gatver zeg het is allemaal . . . !
Weet het ook allemaal ff niet bevallen zal ik nog niet denk ik want ben maandag 39 weken en floortje was ook 13 dagen te laat.
En ja het gebeurt allemaal pas wanneer het kleintje er klaar voor is........misschien dat het met strippen op gang geholpen kan worden maarja als de omstandigheden (geestelijk enzo) er niet naar zijn komt het toch niet opgang.
Lichamelijk denk ik wel dat het allemaal kan, vanwege het vele voorwerk maarja.......
Moest ff klagen hoor.....
We zullen het zien maar ik hou maar rekening met een ritje zh.........

Liefs louise

Ps verder was alles opzich goed bij de vk was maar een 1/2 kilo bij gekomen ondanks het vocht :)
Alleen is onze man nog niet ingedaald.........

Ik begrijp je volkomen probeer je niet te druk maken.. Ik heb ook ritjes zk gemaakt vanwege mijn bloeddruk je gaat daar aan de ctg scan en vaak als je dan daar rustig ligt zak het allemaal..

Maak je niet te druk pak je rust en het komt allemaal goed..

Dat gene niet naar vragen ken ik.. Me zus vraagd ook vrij weinig naar me dinsdag werd ze zelfs boos omdat ik niet wou oppassen op de oudste die had flink de griep te pakken met hoge koorts dus kon niet naar school..

Ja hallo ben zelf nog herstellende plus dat ik rust moet houden hoe denkt ze dat ik dat moet doen???

Belangrijkste voor jou is dat je rust moet houden en concentreren op de bevalling. Door stress zal je bloeddruk ook stijgen en dat is voor niemand goed.
Het zal wel moeilijk voor je zijn, maar probeer te ontspannen, even ergens anders aan denken.

succes

Terug
Bovenaan