bij de vk geweest

Vanmorgen bij de vk geweest, en meot morgen voor een groei echo gaan, omdat mijn dochtertje ook te klein was (zeiden ze toen, was helemaal geen waar). Maar nu ook eigenlijk gelijk echo omdat mijn meisie in een stuit ligt. Volgende week weer terug naar de vk om te kijken hoe en wat. Misschien wel gaan draaien of door naar de gyn voor waarschijnlijk dan een keizersnee... Ben morgen 34 weken, maar toch al erg druk mee bezig geweest ook de afgelopen weken. Deze meid ligt al een hele tijd in een stuit en denk ook niet dat ze uit zichzelf gaat draaien... De tijd zal het leren. Misschien dat ze toch nog draait voor volgende week vrijdag...

Oh jee, ik hoop dat de kleine toch nog draait!! Misschien kunnen ze het van buitenaf proberen?! Dat kan toch tegenwoordig? Of wil je dat niet?
Heel veel succes in ieder geval!!

Ik weet zelf nog niet wat ik wil. Ik heb ook al een dochtertje van 3 rond lopen, dus er zitten ook weer nadelen aan een keizersnee... Maar nu even afwachten wat de groei echo straks zegt.

T kan weer neit op. Ook deze meid is te klein. Moet veel gaan rusten, en volgende week terug naar de gyn. Hopelijk is het dan ook gedraaid,w ant dat zie ik nu helemaal neit meer zitten.

dat draaien komt misschien nog wel goed, dat weet je nu gewoon niet. Als ze kleiner is, heeft ze er wel meer ruimte voor.
Ik hoop voor je dat met rust je kleine meid nog wat doorgroeit.

Sterkte

hoi nicky,
die van lag ook heel lang in stuit van week 28 tot week 33 ,toen is ze zelf gedraait .maandag ben ik 37 weken en ze is al ingedaalt dus geef de hoop nog niet op .groetjes soubai

De hoop opgeven doe ik voorlopig ook nog niet. Eerst wil ik deze week even doorkomen, met hopelijk veel groeien.
Mijn meisje ligt al heel lang in een stuit. Ik weet eignelijk niet anders dan dat ze zo ligt. En nu ze te klein is, gaan ze ze waarschijnlijk ook niet draaien. Dat zien we trouwens volgende week donderdag wel. dan moet ik terug naar de gyn en hoor ik het verder wel.

Terug
Bovenaan