bij de vk geweest

Vanmorgen bij de vk geweest, en had wel met beter nieuws weer naar huis gewild Twee weken geleden was ons meisje al netjes ingedaald, nu heeft ze echter besloten toch weer in stuit te draaien. Ze heeft nog even de tijd ben nu ruim 34 weken. Maar de zorgen die ik heb uiten zich ook nog eens naar mijn bloeddruk die toch wel te hoog wordt 133/87, dus deze mama moet meer rusten .... tja een beetje moeilijk als de rest zo hectisch blijft om me heen.

De vk kwam wel met een voorstel, om met een gyn te praten om de kleine eventueel eerder te halen. Ik schrok hier best even van, we wisten toen nog niet hoe ze lag en de resultaat van mijn bloeddruk. Maar we moesten er maar even over nadenken van haar. En over twee weken heb ik de liggingsecho en dan zal ze het weer vragen. We konden er makkelijk op rekenen dat de kleine meid net als haar zus niet zo klein zal zijn bij de 40wk en dus best eerder kan komen. (zus was 3950gram en 54cm)

Nu ik weet dat mijn bloeddruk te hoog wordt is het wel iets om te overwegen, maar dan wel als de kleine goed ligt over twee weken
Het moet allemaal wel veilig zijn voor mij en de kleine want nog meer ellende kunnen we niet gebruiken. Ik heb meteen me moeder gebeld maar haar dit niet verteld heb gewoon gezegd dat alles goed is. Want met haar gaat het steeds sneller achteruit. Pfff dilemma's allemaal.
 
heeft veel sterkte meid , heb geen woorden voor !
Wordt het dan een keizersnee ?
Hopelijk ligt ze goed bij de liggingecho en maak je je druk voor niks . En je bloeddruk is eigenlijk logisch , probeer er over te praten klinkt makkelijk .
Probeer ook zouten te beperken mischien dat het ietsjes zakt . Maar je bent sterk !
Probeer de komende tijd ook voor je ma te zijn als de kleine er is heb zal het wat drukker zijn ..
 
Oh, wat naar dat ze weer omgedraaid is! Nu maar duimen dat ze weer terugdraait, en jou bloeddruk weer wat gaat zakken!

Ik snap dat je ervan schrikt dat ze haar misschien wat eerder willen gaan halen, en veiligheid van jullie zullen ze zoiezo voorop stellen.

Sterkte ook met het ziekteverloop van je moeder, die vecht er natuurlijk ook voor dat kleine meisje van je te mogen leren kennen!

Liefs!
 
Hey meid

Over de ligging zou ik me met 34 weken niet te druk maken.. dat komt vast wel goed. Wel vervelend dat je bloeddruk te hoog is..

Ik kan me voorstellen dat je liever met ander nieuws thuis was gekomen. Hoop voor jullie dat het allemaal goed gaat en je moeder jullie kleine nog mag ontmoeten..
Het zal een zware tijd zijn zo voor jullie.

Ik ga voor jullie duimen.

Liefs
 
Terug
Bovenaan