Bij de vk gewest :)

Ik ben donderdag weer bij vk geweest.
Waar vorige keer de groei van het buikje van Uk wat voorliep mijn vruchtwater aan de ruime kant was, was nu alles goed.
Er was nog steeds wel veel vruchtwater, maar tov de vorige echo was het nu veel netter zei de vk.
Heerlijk! Goed nieuws dus!
Met de echo was ik precies 29 weken. Uk zou in theorie nog wel kunnen draaien, maar de vk zei dat Uk er al zo mooi voor ligt, dat de kans maar heel klein is. Dus was er nog meer goed nieuws; Waarschijnlijk wordt Uk gewoon met het koppie eerst geboren :)
Heerlijk! Nu lekker verder met genieten en nog maar 4 weekjes werken.
Kamertje is helemaal af, meeste spulletjes zijn al binnen dus als ik verlof heb, hoef ik alleen maar te gaan relaxen en genieten van rust :)

Liefs

Hai meid,

Wat heerlijk dat je laatste echo/comtrole zo goed is. Zo zie je maar dat het soms toch kan verschillen. Ook fijn te horen dat ukkie er goed voor ligt en dat je dus zeer waarschijnlijk op de natuurlijke manier kan bevallen........

Lekker dat het kamertje af is en nog 4 weekjes en dan mag jij heerlijk gaan genieten van je welverdiende verlof. super!!

Liefs Lynn.

Kijk dat is nog eens een mooie en positieve controle geweest.
Lekker vooruitzicht: nog 4 weken werken en dan lekker kunnen genieten van je rust omdat je alles zo goed als klaar hebt!

Liefs Carola

Terug
Bovenaan