bij degynaecoloog

Hoi meiden,

Wie weet dit, als je bij de gynaecoloog loopt, hoe gaat het dan als je eerste weeen beginnen, moet je dan gelijk naar het ziekenhuis?

Heb hier werkelijk waar geen idee van. Ga dinsdag weer naar de gynaecoloog en dan vraga ik het, maar ik ben erg benieuwd dus vandaar mijn vraag hier.

Liefs Bloempje
 
Nee hoor, bij ons zhs moet je bellen (dat je eraan komt) als je binnen een uur om de 5 min. weeen hebt. Ze hebben een zwangerschapsboekje met een overzichtje van wanneer je moet bellen (en wat je bijv mee moet nemen voor de bevalling, etc) met achterin de telefoonnummers. Vraag dinsdag of ze in jouw zhs ook zo'n boekje hebben, is erg handig en kun je je vast een beetje voorbereiden.
 
je moet pas naar het ziekenhuis als je weeen om de 5 minuten hebt, meestal gedurende een uur lang maar als je al eerder bevallen bent moet je komen als je weeen om de 5 minuten zijn. inderdaad krijg je van je gynaecoloog wel informatie, hang die dan op een in het oog springende plek in huis, zodat ie altijd te vinden is het nodig is. Bij mij braken ineens de vliesen toen ik ;s avonds op de bank zat, alles onder het vruchtwater, reken maar dat je dan blij bent dat je alle telefoonnummers bij dehand hebt

gr sandra
 
Terug
Bovenaan