Bij derde wk al voelen dat je zwanger bent?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!

Ik vraag me ffies af of er meer vrouwen zijn die misschien al heel snel gevoeld hebben dat ze zwanger zijn.

Bij mij is de Mirena er 2,5 wk uitgehaald voor derde kindje en na 1,5 wk ging mn buik opzetten, begon ik regelmatig (weer) mijn bekkenbodem spieren te voelen en heb regelmatig een 'trekkerig/stekend' gevoel in mn onderbuik. Ook ben ik een paar dgn terug een hele dag super misselijk geweest. Nu voel ik me af en toe wat 'raar' in mn buik, alsof er wat druk op staat, maar net niet misselijk te noemen. Af en toe last van mn tepels (licht pijnlijk gevoel) maar dit kan misschien ook door ovulatie komen? Die opgezette buik misschien ook? Maar ja, dan heb je de overige klachten nog, en ik verbeeld het me niet! Soms twijfel ik daaraan omdat het verstandelijk gezien wel heel errug snel zou zijn en ik nu pas dan in mijn ovulatie periode zou zitten. Ik zou pas de 2de wk aug. genoeg hormoon hebben om te testen, die van vanmorgen was negatief. Als ik zwanger zou zijn, zou ik pas 3 weekjes zijn ofzo.

Zijn er meer mensen met zo'n soort ervaring???

Greetzzz,   Natasja :)

Ook ik heb dat gevoel hoor heb eigenlijk rond 3 augustus pas mijn NOD maar ben toch al wel misselijk en zo en of dat van de warmte komt of toch al raak is ( van de derde )
Had ik bij de vorige twee niet namelijk.
Ik vroeg me ook af of je zl zo vroeg klachten kunt hebben, we wachten nog even af en dan weten we het zeker!

Hai Dione,

Bedankt voor je reactie!! Leuk om te lezen!   Vanmorgen test gedaan en deze was heel licht positief, maar ik ben dus wel zwanger!!!

Volgende wk ga ik er nog eentje doen,deze zal dan duidelijker zijn. Hoop dat jij ook zover bent! Ik ben nu ook pas zo'n 4 wkn zwanger, dus nog heel vroeg allemaal, maar wel leuk. Maar het kan dus blijkbaar wel he, zo vroeg iets al duidelijk voelen!

Hoe oud zijn jouw kids??? Die van mij 7,5 en bijna 3, heb 2 jongens, erg leuk.

Lijkt me leuk nog wat van je te horen!

Groetjes,   Natasja

Terug
Bovenaan