Bij derde zwangerschap sneller een buikje?

Ik had al een beetje het idee dat ik zwanger zou kunnen zijn.......voelde lichte steekjes in mijn buik.....Maar toen ik maandag aan schoonmaken was vond ik dat ik wel een wat dikkere buik had dan normaal. Dus rennen naar de spiegel ik had zo iets dit kan echt niet nu al.............Maar toen werd ik wel nieuwschierig dus vandaag dus de test gedaan, zwanger........Hebben meer mensen dit gehoord of zelf gehad? groetjes

Ik had idd. bij mn derde zwangerschap al heel snel n buikje... Ik heb heel vroeg een test gedaan(ik was geloof ik 2 of 3 dgn overtijd) en jawel!!!! Inmiddels afgelopen okt bevallen van n pracht dochter Nienke!
Mooie zwangerschap toegewenst!!
Gr. Ing

Ik herken dit wel.
Ik had ook al heel snel n buikje(derde zwa) en voelde me anders. Een vroege test gedaan en... jawel n licht rose streep!! N week later nog s getest en heel duidelijk rose! Nu inmiddels n prachtdochter in onze armen (afgelopen okt geboren, Nienke)
Mooie zwangerschap toegewenst en oja...
GEFELICITEERD!!!!

Gr. Ing.

Hi,
Ik moest mijn zwangerschap bij nummer 3 en bij nr 4 al voor de 7 weken bekend maken, kon mijn buik niet meer verborgen houden. Ik liep al in zwangerschapskleding rond. Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet er van! Ik ben vorige week bevallen van dochtertje Eva.
P.s. Ing: wat een leuke naam Nienke,ons 3e kindje heet ook Nienke!

Terug
Bovenaan