Bij eerste intake al hartje horen?

Hoi dames,
Ik en nu 7/8 weken zwanger. Weet het niet precies. Ik heb as dinsdagavond de intake bij de vk. Ze heeft geen echo apparaat maar ik vraag me af, zou ze nu wel al luisteren maar het hartje met de doptone? (volgens mij heet dat ding zo)
Ik weet het niet meer van m'n eerste zwangerschap.
Ik heb echt behoefte aan bevestigt.
Groetjes

Denk niet dat ze dat al doen want de kans is erg groot dat het niet te horen is. Het ligt allemaal nog zo diep en ver weg. Ik ben ondertussen 11 weken heen en bij alle echos's was t wel te zien maar ze hebben nog niks laten horen.
Verspits je er niet op dan valt t ook niet tegen.

xx

Hoi, doptone kan het hartje nog niet horen en is ook nog schadelijk voor het vrucht als je dit vroeg in je zwangerschap gebruikt, volgens mij.

Jammer dat niet alle Vk een echo apparaat hebben. Is toch wel erg leuk om wat te kunnen zien

succes dinsdag

wij hebben met de eerste echo 2e afspraak het hartje wel zien kloppen over 2 weken moeten er terug en als we geluk hebben kan ze ons dan het hartje laten horen.

Bij ons hebben ze via het echoapparaat het hartje laten horen dat met ruim 6 weken.met 10 weken hebben we de intake en nog een echo.
is het niet vanaf 12 weken dat je via de buik het hartje kan horen?
liefs jootje

ik ben 11 weken zwanger, 3 echos gehad en 2x hartje gehoord en gezien

1e echo was met 5 weken en nog geen hartje of echt vruchtje te zien
2e echo was rond 7 weken (bij mij kan je niet zeggen hoe ver ik ben adhv mijn periodes, vandaar dat ik 2 extra echo's heb) incl harjte!
3e echo was omdat we niet goed konden zien of het nu 1 of 2 kindjes waren en bleek toen niet 7 weken ver te zijn maar 8,5 en meer. gelukkig bleek het wel 1 kindje te zijn. incl hartje!

groetjes sabine

Terug
Bovenaan