bij gekomen

A

Anoniem

Guest
heyhey. k ben in 2 weken tijd 4 kilo bijgekomen. maar weet nog niet zeker of k wel zwanger ben.. ben wel ruim een week overtijd. dat zou wel een beetje raar zijn he.. . misschien komt t wel door t veel eten, want heb de afgelopen weken echt veel gegeten. mijn eetlust is echt verhoogd. is er nog iemand die misschien hier last van heeft of ben k dan echt de enige.. hahah. k wilde altijd wel bijkomen omdat ik echt ondergewicht had.. maar k vind t gewoon een beetje vreemd.... groetjes zina

hoi zina,
heb t zelf niet zo dat ik bijkom wel n gespannen gevoel in mijn onderbuik
maar heb morgen pas nod
maar meid bij jouw is het pas echt spannend nou
had je al getest???
weet niet meer   door het vele lezen?
weet wel dat als je ondergewicht hebt je niet zo makkelijk bijkomt en 4 kilo is dan erg veel dus veel eten en veel bijkomen is natuurlijk wel n supersymptoom he!
wens je veel succes!!
liefs tamaar

hoi tamaar..
ja ik heb vorige week getest maar die kwam nega uit.. (predictor) hoorde ook namelijk van veel meiden dat predictor minst betrouwbare is. maar misschien kan t ook zijn dat mn eisprng later was en dat k te vroeg getest had. wat k namelijk wel hoop!! daarom ik vond t ook al raar want k ben best al een tijd bezig om wat bijtekomen. wat eerst helemaal niet lukte en nu dan ineens 4 kilo.. ik heb ook echt hele zere borsten ook al ong 2 weken last van. nu zie k ook blauwe aderen lopen bij mn borsten.. vermoedheid.. beetje lichtjes in mn hoofd... soms een raar gevoel in mn ondebuik.. en mijn ongi voel k nog helemaa niet aankomen wat k meestal wel voel...

hee meis, ik hoor altijd dat de clearblue erg gevoelig is misschien n optie ik koop dan altijd die duopakken kosten 15 nog wat bij de schlecker
kennelijk zijn die erg gevoelig
ik voel me mega anders en was gistern heilig ervan overtuigd dat ik zwanger was maar heb geen echte basis waarop ik dit baseer stom he??!!
maar vandaag maken de zenuwen weer plaats en is mijn gevoel weer naar de maan
maar nadat mijn lichaam zich al 3 keer anders heeft geuit en ik steeds weer iets anders had wat ik voelde durf ik eigenlijk niet meer te hopen en is dat wachten het enige wat ik kan doen
liefs tamaar

ja ik begrijp je helemaal.. daar heb k dus ook last van. dan denk k echt van ja k ben zwanger.. en zo op de een of ander moment denk k van.. nee ik ben toch niet zwanger.. echt die onzekerheid is 10x niks. maar uiteindlijk moeten we allemaal toch maar wachten.. net of we al niet lang genoeg hebben gewacht he.... ik ga eind van deze week als mijn ongi nog niet geariveerd zijn dat k maar weer eens ga testen en dit keer pak ik ook een CBtest. dus ben benieuwd.... hoe zit t nu egenlijk bij jou? ben je op je nod aan t wachten of ben je er al voorbij. ? k lees ook vanalles hier op forum maar kan bijna niks bijhouden van iedereen.. x

Hoi,

Ik heb deze week ook mijn Nod en heb ook klachten, maar echt aankomen ik weet het niet. Wel heb ik een andere eetlust, kan plots kokhalzen van dingen die ik bij wijze vorige week nog lekker vond...heb de hele dag ook honger maar als ik eten zie of begin te eten dan smaakt het anders...Ik ruik ook rare luchtjes, mijn neus laat me ineens veel meer ruiken...typisch he. Wie heeft dat ook of gehad (is dat een zwangerschapssymptoon??)

Ik voel me wel anders, maar goed net als Tamaar zegt je lichaam zegt weleens vaker wat en laat het anders uitkomen.

Ik hoop dat we deze keer wel bij de gelukkigen horen mag wel na 11 rondes....

Zet hem op en ik hoop dat je zwanger test, gewoon doen haalt je ook uit de zenuwen.

Groetjes Dre

hoi dre.. bij mij is datnog niet echt opgevallen dat mn reuk anders is.. maar t is zeker een symptoom. hoor k wel bij meer meiden.. dus wie weet he!! k hoop t voor je.. voor ons allemaal wel....  groetjes

Hoi Dre (en de rest natuurlijk) dat van die reuk herken ik wel! Ik had dat vorige maand ineens, dat ik echt de dingen van een kilometer afstand leek te ruiken!! Ik had ook heel veel afscheiding en echt het gevoel dat ik zwanger was, maar toch niet he, ik werd gewoon ongesteld nadat ik trouwens wel 3 dagen overtijd was, dus misschien dat er wel een bevruchting heeft plaatsgevonden? Maar wel negatief getest 2x dus dat spreekt het ook wel weer tegen...

Nou ja, allemaal veel succes ermee!!

Terug
Bovenaan