bij gyn geweest voor een gesprek

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal

Ik had net een heel verhaal getypt en toen klapte het internet er bij ons uit. grrrrrrrrrr
Vandaag zijn we bij onze gyn gewest. Ik heb verteld hoe mijn eerste ervaring is geweest met bellen om te mogen starten met ivf. Hij vond dat ik als oud vuil ben behandeld en hij belde naar het ziekenhuis en vroeg naar de ivf-arts, die nam niet op, dus gyn belt een ander nummer en vraagt naar de baas van het vertiliteits gedeelte van dat ziekenhuis. Zij bespraken het een en ander en er word nu nagekeken waarom dit zo fout gegaan is (er hoeven geen koppen te rollen, maar de volgende keer mag dit niet meer gebeuren)
Er is me verzekerd dat ik volgende maand wel kan beginnen en ik moet dan als ik bel zeggen dat ik deze maand al in de wacht ben gezet en dat ik nu wel recht heb om te starten. Een hoop bla bla bla.
Ik heb verteld dat we het eigenlijk niet meer zo zien zitten. De gyn heeft ons moed ingesproken en vertelde dat alles goed gaat komen, we hoeven ons geen zorgen meer te maken en als er nog wat ik, dan kunnen we hem gewoon bellen. Hij vond dat we nu wel lang genoeg aan het lijntje zijn gehouden.
Zijn redenatie is, na een overstimulatie, problemen met de ziektekosten verzekering en zo'n slechte behandeling, dat het nu tijd is dat het een goed gaat. Dus we gaan er voor............

Liefs

Lydia

hoi hoi,

nou dus toch weer verder met jullie droom?? SUPERRRRRR

ik hoop dat al jullie inzet en hoop snel beloond gaat worden

heel veel succes gewenst met jullie IVF

groetjes moekje

Heee Lydia,
He wat fijn dat jullie er toch voor gaan. Het zal natuurlijk allemaal geen rozegeur en maneschijn zijn, maar laat je niet gek maken hoor meis!!!
Als jullie gevoel nu goed is hierover, dan ben je al over de helft!!!
Succes meis!!!!!!!!

Hoi Lydia,

Heel veel succes met je eerste IVF-poging. Het valt echt hartstikke mee, ik zou het zo weer doen. Ik heb net mijn eerste IVF-poging achter de rug en zit nu op het wachtbankje. Dat vind ik nog het zwaarste!

Groetjes Ibbeltje

Hoi Lydia, wat knap zeg van je dat jullie nu toch verder gaan, nou, ik ga voor je duimen hoor! Fijn dat je eigen gynaecoloog wel een aardig persoon is!

Kus, Pleun

Hoi Lydia,

Wat onzettend knap van jullie zeg dat jullie toch weer verder gaan. Petje af hoor!!! Is niet niks wat jullie te incasseren hebben gekregen.
En goed ook om te lezen dat jullie gyn zich er zo hard nu voor maakt. Zouden ze toch verdorie allemaal moeten doen he.. maar ja dat blijft waarschijnlijk een droom...
In elk geval heel veel succes gewenst!!!

Liefs Scorpy

Terug
Bovenaan