Bij gynaecoloog geweest

Heeee Fred, Nien en alle anderen.

Nou ben vanmorgen dus naar de gyn. geweest.
Er gaat wat gebeuren!!
Niet vanwege het feit dat mijn cyclus wat onr.matig is.
De gyn. had eigenlijk meer als reden dat het inmiddels 2 en een half jaar duurt en dat ik dan welliswaar 2 keer zwanger bent geweest maar toch een BBZ en een miskraam had.
Dus Nien, bijna letterlijk jouw woorden, "Het uitblijven van een gezonde zwangerschap".
Als ik weer ongi. word moet ik op de 2,3 of 4e dag komen voor bloedonderzoek [nuchter].
Ook word er dan een chromosomen onderzoek bij mij en mijn man gedaan en een zaadonderzoek bij mij man.
Dan kunnen we na 2 weken weer komen voor de uitslag.
Ik ben even weer wat rustiger.....
Ze vroeg of ik er veel mee bezig ben, ja dus!
Ik word er mee wakker en ga er mee naar bed [hihi staat er weer "fraaí]
Maar jullie begrijpen vast wat ik bedoel.
Ok vertelde ze dat als we dat willen we begeleideing van het ZH kunnen krijgen.
Ook heeft ze nog een inwendig onderzoek gedaan, maar dat was goed.
Ik fantaseerde zelf nog steeds stel ik ben dan onverwacht zwanger....
Maar de baarmoeder was echt leeg.

Fred, wanneer krijg jij de uitslag van je bloedonderzoek?
Onderzoeken ze bij jouw de eisprong, of nog meer.
Spannend he!
Nien, hoe gaat het?
Je had helemaal gelijk met jouw woorden!Bedankt!
Ik kan trouwens niet op de "volgende pagina" komen dus het laatste berichtje wat ik heb gelezen over jullie was de mail van Fred.

Nou tot gauw!!
Ik hoop dat voor iedereen op dit forum de zon snel mag schijnen!
Liefs, Monique pff wel een erg lang verhaal zie ik nu.....sorry!

Hye Monique!!!

Wat een goed nieuws! En ben zo blij dat je serieus bent genomen! Maar wat moet je nu rekenen als je eerste ongi dagen? De bruine prut of als het echt doorkomt?
Nou, ik hou het even kort, want ga nog even een uurtje rusten!

Liefs NIenepien

Ps: Ben ook benieuwd wanneer je jou uitslag krijgt Fred

Ps : Ik had gynecoloog moeten worden! (ghi)

Hoi Monique,

Dus je hebt mijn mail wel gehad?

Ik heb wel aan je gedacht hoor! Ik ben blij dat de gyn je klachten zo serieus nam en er nu onderzoek volgt. Helemaal terrecht hoor want jullie zijn al zo lang bezig! Maak je je nu niet een beetje zorgen wat er uit het onderzoek komt? Ik heb dat nl. wel. Wel fijn dat het inwendige onderzoek goed is gegaan! Ik ben zooooooo benieuwd wat er uit het onderzoek komt! Nog even afwachten en je krijgt eindelijk de duidelijkheid die je verdient! Was je man mee trouwens?

Ik moet 28 oktober weer langskomen voor de uitslag. Robin gaat dan mee dus dat is wel fijn. Ik ben best bang voor de uitslag maar dat is wel logisch denk ik... maar goed, de tijd vliegt voorbij. Nog 2 weekjes geduld. Ik slik nog wel gewoon teunisbloemolie en alles maar ik heb nog steeds geen eisprong... ach ja, ik verwacht het ook niet eens meer spontaan.
Ik hoop dat het forum nu weer werkt trouwens. Heel frustrerend dat het zo vaak mis is op het forum!!

Nien, hoe is het met jou? Heb jij mijn mail ook gehad?

Nou meiden, ik stop ermee. Tot gauw (op het forum).

Dikke kus F.

Heeee,

Allereerst, Nien het moet echte ongi zijn en geen bruine prut!
Trouwens, jekan je in de toekomst altijd nog laten omscholen hihi.
Kom ik bij je!!
Fred, dus de 28e de uitslag, je moet je niet teveel zorgen maken hoor.
Heb jij nu ook een soort rust over je heen gekregen, zo van er word iets gedaan?
Die ervaring heb ik zelf n.l wel.
Ik zou [hoe gek het ook klinkt] het wel fijn vinden als er een verklaring voor is waarom nwij na zo,n tijd nog geen kindje hebben.
Als het dan maar makkelijk te ""verhelpen""is.
Het chromosomen onderzoek kan een paar maanden duren [hoeft niet perse]
En, ja mijn man is ook meegeweest naar het ZH.
De onderzoekjes die voor hem van toepassing zijn stemde hij ook mee in.
Zo,n zaadonderzoek lijkt me geen pretje voor een man.
Maar hij vertelde er geen moite mee te hebben, da, s dus wel prettig.
NIEUWTJE!!!Ik heb\ben bezig met mijn eisprong!!!
Gisteren had ik een temp van 37.03!!Die dag daarvoor had ik s,middags echt buikpijn en gevoelige borsten.
Ik voel het nu dus blijkbaar!
Vanmorgen ook nog een hoge temp.
Wie weet zijn die onderzoekjes wel niet meer nodig.......
Ik ben er achter dat ik zo,n 9 dagen na mijn ei ongi word,dus spannend!
Fred, moest jij ook op een bep. dag in je cyclus bloed geven.
Het klinkt heel stom maar ik weet zelf niet eens wat dat ene bloedondrzoek inhoud [hormonaals]

Mijn vriendin is vanmorgen om 7 uur naar het ZH gegaan.
Ze word ingeleid,ben zo benieuwd!
Ik heb haar gisteren nog even gebeld en heel veel succes, sterkte enz. gewenst.
Ze zou me bellen, wacht, wacht, wacht.....
Ik schrijf het nu allemaal wel heel stoer op maar gisteren in bed heb ik echt wel traantjes gelaten hoor.
Ik zei ook echt tegen mijn man, ik wil ook!!!!
Nien, ik hoop echt dat je super gaat genieten van deze tijd, doen hoor!!!!
Het gaat zoooooo snel!

Fred, ik heb aan mijn gyn. nog een vraag gesteld over de MB.
Het is bij hun niet bekend als een betrouwbaar middel, ze zei sommige bedrijven willen veel geld verdienen.
Ik heb ook niet meer gebruikt, hij werkt ook niet meer bij mij.
Ik vind persoonlijk temp. veiliger.
En fred, gaan ze bij jouw onderzoek puur kijken of er wel een ei is?

Nou meiden tot gauw!!!

Knuf, Monique

Hoi meiden,

Het forum doet het nog steeds niet goed maar als ik nu wat typ staat het er morgen op volgens mij dus het is in ieder geval niet weg.

Net als jij Monique heb ik ook een bepaalde rust over me heen en op dit moment ben ik zelfs helemaal niet met zwanger worden bezig, totaal niet zelfs. We klussen als we zin hebben en dat is gem. zo'n 3x per week. Ik heb me gisteren een beetje ingelezen in Chlomid maar ik voel me daar toch niet helemaal fijn bij. Je krijgt nl. heel veel hormonen binnen en dat zou de kans op borstkanker aanzienlijk kunnen vergroten... en dat is nou net iets waar ik altijd al bang voor ben om te krijgen. Vraag me niet waarom maar elke maand doe ik borstonderzoek bij mezelf en dat doe ik echt met knikkende knieen. Daarbij las ik ook dat als je overgewicht hebt, de kans nog groter is en als je het hebt, je een veel grotere kans hebt op overlijden. Geen vrolijk verhaal en tuurlijk, het is allemaal een 'als' verhaal maar ik schrok er toch wel van. Ik ga deze zorg nog maar even uiten als de gyn het me wil voorschrijven. Hopelijk kan hij die angst wegnemen. Verder ga ik me nu maar extra storten op het sporten en afvallen. Ik zit gewoon helemaal niet lekker in mijn vel op dit moment.

Hadden jullie mijn 2e mail ook gehad? Ik zet vanaf nu mijn berichtjes wel weer gewoon op het forum (controleer morgen wel even of dit er op staat).

Monique, heb je goed geklust??? Mijn duimen weten weer wat ze te doen staat!!

En Nien, hoe is het verder met jou? Ik had jou ook een mailtje gestuurd. Te gek dat alles goed is met je kindje. Had je dat berichtje gelezen van babytalk? (een aparaatje voor thuis waarmee je zelf de hartslag kunt horen?)

Nou meiden, tot gauw!

ps: Monique, ik hoefde niet in 2 verschillende periodes in mijn cyclus terug te komen.. bij mij kun je nu nl. helemaal niet meer spreken van een cyclus helaas...

X

Hee meiden,

Hoe gaat het met jullie?
Ik heb zelf eigenlijk niet zoveel nieuwtjes.
Wel is mijn vriendin woensdag om 11 uur bevallen van een gezonde dochter.
Een kleintje 46 cm, schattig he!
Ik wilde zo even naar de kapper gaan.
Ik zou ook nog foto,s sturen.......
Foei, vergeten, ik zal mijn man dit weekend even vragen hoe ik dat moet doen.
Ben er nog niet achter hoe dat moet...
Mijn temp. is de laatste dagen niet meer boven de 37 geweest aih..
Maar hij is nog wel hoger dan normaal.
Natuurlijk klussen we wel verder, we moeten geen ei missen.
Voor vanavond heb ik een verassing in petto voor mijn man.
Eerst eten bij een eetstee en daarna na het theater.
Jeans komt namelijk.
Is erg leuk, gericht op zang en dans, lekker vlot!
Ik had gewoon zin om hem te verassen.
En als hij vanmiddag thuiskomt heb ik ook nog een nieuwe coupe.

Hebben jullie nog plannen voor het weekend?
In ieder geval een fijn weekend!
Liefs, Monique

Hoi Monique,

Ik heb eigenlijk ook niet zoveel nieuws. Ik heb vandaag lekker gesport en zit nu thuis.. alleen. Robin had een borrel op zijn werk en gaat vanuit daar meteen door naar zijn volgende job (portier). Erg saai dus. Ik heb ook niet echt zin om iets te gaan doen dus ik ga maar gewoon bankhangen.

Klinkt leuk waar je je man mee gaat verrassen. Ook leuk omdat te doen he?! Ik heb voor Valentijn (de nacht van zondag op maandag) de bruidssuite van een erg mooi hotel in Egmond aan Zee gereserveerd. Er staan rozen, champagne en de kamer heeft midden in de kamer een grote 2-persoons jaccuzzi. Ben benieuwd hoe hij het vindt!

Van de week verraste Robin mij. Hij kwam aan met een bos rozen, een lief kaartje EN 150 euro om een winterjas van te kopen (ik was van de week aan het mopperen dat ik de laatste tijd zoveel onkosten heb, dat ik nauwelijks geld heb voor een nieuwe winterjas). Ik heb gisteren dus meteen een mooie jas gekocht.

Verder heb ik niet echt plannen van het weekend, zondag verjaardag van mijn schoonvader.. geen zin in!!

Maar goed, meiden een heel fijn weekend en tot gauw!

X F.

Hoi meiden,

Even snel een berichtje.. wat denken jullie. Ik had gisteravond varens op de MB. Een beetje vaag want ik heb niet het gevoel dat ik mijn eisprong heb maar toen Robin vannacht thuis kwam, hebben we toch maar even geklust. Vanmorgen gaf de MB al amper meer wat aan dus het zal wel weer vals alarm zijn geweest.... de tijd zal het leren.

X F

Terug
Bovenaan