bij HA geweest....

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ben van de week bij de HA geweest. We zijn nu een jaar bezig, met resultaat nul. Ik moet nu gaan temperaturen. Pffffff dat heb ik tot nu toe niet gedaan omdat het me zo'n toestand leek.... Maar ja, ik moet er maar aan geloven. Drie maanden temperaturen en dan maar weer eens terugkomen. Getver! Had een beetje op een of ander pillenkuurtje gehoopt, maar dat is dus nog niet aan de orde.

Ben er niet echt van opgevrolijkt....

Groetjes VB

Dat is echt balen.
En eigenlijk ook vervelend van de huisarts.
Een vriendin van mij is nu ook zwanger en die was daar ook bang voor om te moeten doen voor de gyn, maar de ha zei dat dat helemaal niet nodig was.
Dus die heeft dat ook helemaal niet hoeven doen.
Je hebt schijnbaar precies de verkeerde ha.
maar hopelijk wordt je er toch wijzer van en hoef je dat maar één maandje te doen omdat je nadien zwanger mag zijn.
Ik hoop het voor je.

groetjes Alma

hoihoi

dat is even een domper he?
Het temperaturen valt best mee hoor,ik doe het al 5 maanden en het hoort bij mijn wakkerwordritueel.maar die drie maanden is weer zo'n extra tegenvaller he?

Ik duim voor je dat je die niet vol hoeft te maken en dat je eerdaags spannend nieuws voor ons zult hebben.

sterkte en succes!

die is voor jou
liefs Cindy34

hoi,
ik ben nu ook 2 jaar verder en heb nu een verwijzing naar de gyn gekregen.
ik dacht, ga gewoon ovulatietesten gebruiken deze maand, want ik dacht dat ik misschien wel helemaal geen ei zou hebben. Nou vanmiddag dus toch een vette streep dat ik mijn vruchtbare piek heb. Gisteren dus al geklust, maar vanavond hebben we gewoon weer een date, wie weet heb je hier wat aan?
tempen vind ik ook niets en ovu testen vond ik steeds zo duur, maar het heeft mij toch wel inzicht gegeven dat ik keurig op tijd mijn ei heb, ondanks dat ikl de laatste keer 5 dagen overtijd was, en de keer ervoor 2 dagen, op een cyclus van normaal altijd 28.
Hopen dus dat ik niet meer naar de gyn hoef voor onderzoek, maar voor heel wat anders.
succes,
Adren

Terug
Bovenaan