Bij hoeveel maanden uit de kinderwagen bak en in het zitgedeelte?

Hallo meiden!

Ik heb een vraagje aan jullie.
Mijn dochtertje is nu 12 weken. Wanneer zij in de kinderwagen ligt dan heeft ze niet gek veel ruimte meer aan het voeteinde en bij haar hoofdje. Het gaat nog wel hoor, maar ik denk over een paar weken dat het echt wel krap gaat worden. Wanneer mogen ze eigenlijk in het zitgedeelte gaan liggen/zitten? Moeten ze daarvoor zelf kunnen zitten of mogen ze daar al eerder in?

Ik ben benieuwd naar jullie antwoord.

Groetjes van Elly
 
Hi

Je kunt zeker nog twee maanden met de kinderwagenbak! Voor je gevoel niet, maar zó hard groeien ze nou ook weer niet!
De meeste baby's gaan met 5 á 6 maanden in de bubby/zitgedeelte.
Mijn zoontje was 5 maanden. Ik vervoerde hem wel veel liggend in de buggy.
Ik dacht toen hij zo oud was als jouw kindje ook dat het nog maar een paar weken duurde. Nou ja, twee maanden zijn ook zo voorbij.
 
Hi

Je kunt zeker nog twee maanden met de kinderwagenbak! Voor je gevoel niet, maar zó hard groeien ze nou ook weer niet!
De meeste baby's gaan met 5 á 6 maanden in de bubby/zitgedeelte.
Mijn zoontje was 5 maanden. Ik vervoerde hem wel veel liggend in de buggy.
Ik dacht toen hij zo oud was als jouw kindje ook dat het nog maar een paar weken duurde. Nou ja, twee maanden zijn ook zo voorbij.
 
Hi

Je kunt zeker nog twee maanden met de kinderwagenbak! Voor je gevoel niet, maar zó hard groeien ze nou ook weer niet!
De meeste baby's gaan met 5 á 6 maanden in de bubby/zitgedeelte.
Mijn zoontje was 5 maanden. Ik vervoerde hem wel veel liggend in de buggy.
Ik dacht toen hij zo oud was als jouw kindje ook dat het nog maar een paar weken duurde. Nou ja, twee maanden zijn ook zo voorbij.
 
Mijn zoontje was 5,5 maanden toen hij overging naar de wandelwagen-inzet. En dan wel in ligstand. Bij zijn hoofd en voeten was nog een cm of 2/3 over.

Groetjes Marieke
 
Mijn zoontje is nu 7 maanden en past nog steeds in de wagenbak. Ik vind het wel prettig omdat het toch wel erg koud is en hoop dan ook dat hij tot het zonnetje echt gaat doorbreken in de wagenbak blijft passen.

Meet anders je bak eens op, krijg je ook een beter idee hoe lang je kindje nog kan worden voordat het echt niet meer past.

Mijn mannetje is niet zo groot, dus past dan in verhouding natuurlijk weer langer dan het gemiddelde kind in de wagenbak.
groetjes Megin
 
quote: purple schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-03-2006 15:26:46'));

Hallo meiden!

Ik heb een vraagje aan jullie.
Mijn dochtertje is nu 12 weken. Wanneer zij in de kinderwagen ligt dan heeft ze niet gek veel ruimte meer aan het voeteinde en bij haar hoofdje. Het gaat nog wel hoor, maar ik denk over een paar weken dat het echt wel krap gaat worden. Wanneer mogen ze eigenlijk in het zitgedeelte gaan liggen/zitten? Moeten ze daarvoor zelf kunnen zitten of mogen ze daar al eerder in?

Ik ben benieuwd naar jullie antwoord.

Groetjes van Elly

hoi elly rosalie was ongeveer 5 maanden oud toen ik ben overgstap naar het wandelgedeelte ik heb hem ook in het begin veel in de ligstand gezet en naar mate rosalie ouder werd en dr rug steviger werd meer omhoog gezet   groetjes anemarie en rosalie

 
Terug
Bovenaan