bij hoeveel weken voel je je baby,kan dat al bijv bij 15 weken?

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Ik heb een vraagje aan dames die verder zwanger zijn dan ik,voelen jullie de baby al,en dan bedoel ik vroeg he,rond de 15 weken?
Ben er erg benieuwd naar.

Liefs Bernice(12w+5d zwanger)

Als het je eerste kindje is zal dat bijna onwaarschijnlijk zijn. Maar alles is mogelijk.

Ik begon de kleine te voelen toen ik 17 weken was en de vk zei dat dat al erg vroeg was.

Het is dan ook niet gek als je hem/haar een paar dagen niet voelt!

XX Saskia 21 wk

ik was 18 weken toen ik het voor het eerst voelde. Maar dan moet je ook echt er bewust van zijn, het is nog zo zachtjes.  En dan voelde je het weer een aantal dagen niet.

hmmmmmm,

Ben ik dan een 'gevoelig' tiepje misschien???
Ik voelde licht gekriebel in mijn buik vanaf 13 (?!?) weken. Ik durfde niet te geloven dat ik de baby al voelde, maar het bleef. De VK zei later tegen mij dat ik er best vanuit mocht gaan dat 'ie het wel was. Later toen het zeker was, voelde ik de bewegingen op dezelfde plek en dezelfde manier, maar dan sterker.
En toch mijn eerste!

Groetjes,
Rosanne, vandaag uitgeteld!!!

Hee Bernice,

Ik voelde het ook met 15 weken maar ik had er natuurlijk 2 dus 2 x zoveel beweging. Het kan dus wel maar dan moet de baby net goed liggen. Wat voel je dan?
x ing

Ik voelde mijn kindje (ook de 1e) ook al bewegen bij 15 of 16 weken, ondanks dat de placenta aan de voorkant ligt. Pas bij 19 of 20 weken was het zo  duidelijk dat ik zeker wist dat wat ik eerder gevoeld had niet mijn darmen waren of zo :)
Dus het kan best.

Hoi,
Ook ik voelde de eerste al zeker wel met 15 weken hoor..
De tweede, en nu de derde al wel met 11 weken..zeker te weten.
Het begint vaak twijfelachtig, maar na een aantal weken word het duidelijker..en weet je dat dat het echt al was?
Het is heerlijk om te voelen..Gewoon weer een bevestiging, en dat is zo fijn.
Zou het liggen aan je bouw misschien, of is dat onzin..??
Hoor je nl wel vaker??!!

Groet R

hoi
met 15 weken wat voelen kan echt, ook bij een eerste.
ik voelde mijn meisje ook al met 12,5 weken en dit was voor mij ook de eerste.
het voelde als een soort borrels, of kriebels. de verloskundige heeft mij toen ook gezegt dat het inderdaad de kleine was, omdat ik het ok wel erg vroeg vond.
dus.... het kan echt.
groetjes krista, trotse mama van Tara (14-01-07)

Terug
Bovenaan