Bij hoeveel weken zwangerschapskussen slaap

Al bij week of 12. Ben altijd buikslaper geweest naar ging niet meer en had echt kussen nodig om lekker houding te vinden in zijlig en niet steeds onbewust verder naar buik te draaien. Lig nu ontspannen op mijn zij (35 WK) en door het kussen ook nog geen rugklachten gehad.

Bij mijn huidige tweelingzwangerschap al sinds 13 weken, had al vrij snel een bolle buik dus ik vond het wel prettig slapen met een kussen tussen mijn benen en om te knuffelen. Nu ik voorbij de 30 weken ben heb ik het zeker nodig, anders ga ik op mijn rug liggen wat ik niet prettig vind met zo'n gewicht in mijn buik, of ik ga te veel op mijn buik liggen als ik in zijligging lig... Bij mijn vorige zwangerschap had ik het volgens mij pas met 25 weken in gebruik genomen.
Vooral doen wat je zelf prettig vindt! 

Ik gebruikte hem rond de 15 weken denk ik. Ik had nog geen buik maar wel rugpijn en daar helpte hij ook bij

Echt een onding vind ik het in bed. Veel te groot. Ik schuif een gewoon kussentje onder mijn buik. Maar dat is ieder voor zich.
Als jij het lekker vindt liggen zit er toch geen termijn aan vast?

Ik had zo'n extra groot kussen (U-vorm). Heerlijk vond ik dat! Geen gedoe met het moeten meenemen naar de andere kant als je even wil omdraaien. Ik sliep al vrij snel met zo'n kussen vanwege rugpijn en bekkenpijn. Ik geloof dat ik het met 9-10 weken al in huis heb gehaald. Was de beste aankoop die ik tijdens mijn zwangerschap heb gedaan voor mij, al was mijn man minder tevreden over dat gigantische kussen in ons bed, haha.

Ik denk tot wanneer jij gewoon niet meer comfortabel ligt haha. Ik had ‘m rond de 20 weken en meer voor m’n rug. Toen begon ik te merken dat ik geen comfortabele positie meer kon aannemen

Terug
Bovenaan