Bij huisarts geweest

A

Anoniem

Guest

Hoi,

Vanochtend zijn we bij de dokter geweest. (Gelukkig kon mijn man toch met me mee.) We hebben dus ons verhaal gedaan en de dokter vond dat ik eigenlijk toch 'spontaan' zwanger zou moeten zijn geworden in zo'n lange periode. Dus zei hij dat hij ons door ging sturen. De assistente ging een afspraak regelen zei hij, ik heb haar net gebeld en ze zei dat we 3 februari naar het ziekenhuis moeten.

't Is me allemaal meegevallen, de dokter deed gelukkig ook erg aardig. Ik ben ook blij dat we de stap naar het medische gebeuren nu eindelijk gezet hebben.

Jullie zijn weer op de hoogte! Fijn weekend allemaal!

Liefs van Bloempje

ik zag dat jullie ook al een tijd bezig zijn. Goede stap gezet. Nu maar afwachten. Succes!

D

Hey die Bloempje,

Fijn dat jullie je verhaal hebben kunnen doen en dat de ha jullie heeft doorgestuurd.
Ben benieuwd hoe het verder gaat.
Mag ik weten bij welk ziekenhuis jullie onder behandeling gaan?
Ik heb vandaag bloed geprikt ter bepaling van de progesteronwaarde in mijn bloed.
Ben druk in de weer met boeken om de vruchtbaarheid te verhogen d.m.v. voeding, die ik van iemand op dit forum heb gekregen.

Fijn weekend,
Linny

Ik wil je ook even heel veel succes wensen in het ziekenhuis.
Wij zijn zelf ook onder behandeling van het ziekenhuis. We hebben inmiddels alle testen gehad en bij ons is geen reden gevonden waarom we niet op een normale manier kinderen zouden kunnen krijgen. Als ik deze maand weer ongi wordt dan gaan wij voor insemineren. Dan "brengen" ze het sperma wat verder dan mijn man het "brengt" zeg maar. Maar in ieder geval, heel veel succes in het ziekenhuis.

Groetjes Biaggi

Hoi,

Succes in het ziekenhuis! Het zal aan de ene kant een opluchting zijn dat je nu in 'professionele' handen bent. Aan de andere kant lijkt het me ook wel moeilijk dat  zo'n diepe wens van jullie tweetjes  nu  zo'n  klinisch/medische wending  krijgt. Kwestie van loslaten lijkt me (maarja, dat kunnen ze ons wel 100 keer zeggen, helpt toch niet).

Hoewel...hoe vaak hoor je niet dat zodra mensen eenmaal aan het dokteren zijn geslagen, ze toch plotseling spontaan zwanger worden!?... Misschien omdat de druk er dan vanaf is.

Nouja, heel veel succes en houd je ons op de hoogte?
Marceline

He meiden,

Wij hebben de stap ook gezet. Ik vond het een heel dubbel gevoel. Aan de ene kant komt er dus duidelijkheid, die je graag wil.
Aan de andere kant bang voor wat de duidelijkheid zal zijn. Die kan ook negatief zijn. Ik merk zelf dat ik nog aan struisvogelpolitiek doe.
Het is er wel maar ik wil het nog niet echt weten.
Herkenbaar?

Nu eerst afwachten op het ongesteld worden!

Juffy

Heej meiden,

Bedankt voor jullie reacties! We zijn dus niet de enige waarbij het allemaal niet echt 'soepeltjes' verloopt.

De huisarts gaf me trouwens wel het advies om toch maar te beginnen met temperaturen. Hij zei zoiets van misschien stuurt de gyn je anders naar huis om eerst een paar temperatuurcurves te laten maken.

Ben dus vanochtend begonnen met temperaturen, ik weet dat je dat eigenlijk moet doen op de 1e dag van de menstruatie. Maar misschien heeft hij hier ook wel wat aan. We moeten 3 februari bij de gyn zijn en 5 februari heb ik mijn NOD. Dus volgens mij moet er dan wel aan mijn temperatuur van de periode nu tot 3 februari wel te zien zijn of er een eisprong is.

Jullie ook allemaal veel succes!

Bloempje

Hai Bloempje,

Even een berichtje van het andere bloempje! Goed van je dat je gegaan bent, er valt toch een soort last van je af. Ik hoop dat het nu heel snel raak is! Ik denk aan je!

Bloempje73

Terug
Bovenaan