Nou, gisteren bij de huisarts geweest. Ik heb namelijk al jaren last van depressieve periodes en sinds een paar jaar ook steeds heftige wordende impulsieve en actieve periodes, dit staat mijn functioneren heel erg in de weg en zorgde ervoor dat ik van gymnasium Tot havo ben gezakt en van achten en negens op het hbo naar een baantje in de thuiszorg. Gek genoeg heb ik nu pas hulp gezocht. Gisteren dan ook naar de huisarts geweest en die gaf meteen aan dat ik manisch depressief ben. Ik vind dit heel heftig en maakte me natuurlijk gelijk zorgen om de baby, aangezien het genetisch is. Maar nu wel blij dat er nu wat aan gedaan kan worden. In eerste instantie nu met therapie, maar waarschijnlijk komen daar medicijnen bij.
Ik hoop dat ik voordat ons kindje komt wat stabieler ben en ik ben nu aan het kijken of ik misschien in 1 jaar met mijn hbo ervaring een mbo dan maar kan afronden.
Het wordt wel heel hectisch allemaal nu en zit er dan ook een beetje doorheen nu...
Liefs reja
Ik hoop dat ik voordat ons kindje komt wat stabieler ben en ik ben nu aan het kijken of ik misschien in 1 jaar met mijn hbo ervaring een mbo dan maar kan afronden.
Het wordt wel heel hectisch allemaal nu en zit er dan ook een beetje doorheen nu...
Liefs reja