Bij mij ook de datum bekend!

Was even een beetje een soort van tegenvaller maar ipv aanstaande maandag gaan ze me de 12e inleiden. Een week later dus. Ik ben dan 38 weken.
Maar ik weet niet of ik dat wel ga halen hoor. M'n 1e kwam spontaan met 36,5 weken. Zo ver ben ik as zaterdag precies. Heb ook elke dag wel een periode van regelmatige "oefen" weeën. Ben dus erg benieuwd.
Groetjes

Hoi, mijn gyn legde uit dat het beter is niet al bij 37 weken in te leiden. 38 weken is ook net even wat mooier voor de rijping van de longen. Als het kindje eerder komt, dan is hij er echt klaar voor.
Dus spannend allemaal

xyvonne

Onze tweede is met 35 weken gehaald met een spoedkeizersnede, omdat hij het niet meer naar zijn zin had in mijn buik en ik weeën kreeg.

Rond de 35 weken heb ik dit keer flink veel harde buiken gehad en voelde ik mij helemaal niet fijn. Misschien is het onbewust bij jou ook een stuk spanning, achteraf leek dit bij mij namelijk de oorzaak te zijn en moet je nu extra rustig aan doen. Bij mij heeft dit erg geholpen.

Ook wij wilden graag dat hij eerder gehaald zou worden, maar zolang het goed gaat, is het natuurlijk beter om te wachten.

Deze kleine jongen blijft tot nu toe fijn zitten. Hij wordt maandag gehaald met een keizersnede. Dan ben ik precies 38 weken. Ik vind het ook nog steeds heel erg spannend en begrijp jouw gevoelens heel goed.

ook wij hebben het uiteindelijk gered tot exact 39 weeken
voor mij was eerder beter geweest maar we hebben ons beest gedaan en het is gelukt om met inleiden te wachten tot 38,6 omdat het voor mij gevaarlijk werd
maar ik snap hoe moeilijk dat wachten is!!!! wat hadden wij het er moeilijk mee

Terug
Bovenaan